V
vierailija
Vieras
Tästä on vaikea tunnistaa.Karim joka on kulkenut Kärtsän mukana somea yms. kontsaa tekemässä, on kotoisin Porista ja tehnyt lukuisia hienoja musavidoita useille artisteille, myös Kärtsän ICIP-videon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tästä on vaikea tunnistaa.Karim joka on kulkenut Kärtsän mukana somea yms. kontsaa tekemässä, on kotoisin Porista ja tehnyt lukuisia hienoja musavidoita useille artisteille, myös Kärtsän ICIP-videon.
En tiedä kuka se on.Niin. Kärtsän Karim![]()
![]()
Tiedätkö Jeesuksen?En tiedä kuka se on.
Eiköhän tuo riitä kenelle tahansa normaalille ihmiselle, joka osaa itse selvittää asioita ja katsoa vaikka Kärtsän somea. Trollille ei tarjoilla enempää tarjottimella.Tästä on vaikea tunnistaa.
En tiedä kuka se on.
Onko K laittanut kuvatekstiin kun on kuvassa?Eiköhän tuo riitä kenelle tahansa normaalille ihmiselle, joka osaa itse selvittää asioita ja katsoa vaikka Kärtsän somea. Trollille ei tarjoilla enempää tarjottimella.
Bojan on paljon tunnetumpi, heti tiesin, kuka BOJAN on.Eiköhän tuo riitä kenelle tahansa normaalille ihmiselle, joka osaa itse selvittää asioita ja katsoa vaikka Kärtsän somea. Trollille ei tarjoilla enempää tarjottimella.
Kuoli ristillä sinunkin syntiesi puolesta.Kuka se on?
Kuoli ehkä mutta loppu on höpö höpöä.Kuoli ristillä sinunkin syntiesi puolesta.
Nousi ylös kolmantena päivänä.Kuoli ehkä mutta loppu on höpö höpöä.
Kuvittelet vaan.Nousi ylös kolmantena päivänä.
Höh älkää menkö trollin lankaan ja olko hölmöjä, fellow K&K:t!!
Istuu Jumalan, isän, kaikkivaltiaan oikealla puolellaKuvittelet vaan.
Lorun mukaan joo, mutta ei todellisuudessa. Jossa sinäkin toivottavasti(?) elät.Istuu Jumalan, isän, kaikkivaltiaan oikealla puolella
Ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita
Kuten shippiuskovaisilla.Kaikkien uskontoihin uskovien päässä on aivojen sijaan sahanpurua.
Ei ole uskontoa siinä.Kuten shippiuskovaisilla.
Sinullakin on mahdollisuus pelastukseen. Jeesus vapahtaa.Lorun mukaan joo, mutta ei todellisuudessa. Jossa sinäkin toivottavasti(?) elät.
Kuten israelilaiset kadotukseen, houhou hohoo!Istuu Jumalan, isän, kaikkivaltiaan oikealla puolella
Ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita
Mä oon jo ihan vapaa, en kaipaa sun typeriä satujasi oikeaan elämään. Vttu että täytyy olla tyhmä jos on uskis ja päivänkään yli 35.Sinullakin on mahdollisuus pelastukseen. Jeesus vapahtaa.
Israel on valittu kansa.Kuten israelilaiset kadotukseen, houhou hohoo!