V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saarnaajat voi kääntyä sieltä ovelta takaisin.Jumalan terve. Siunausta kaikkien iltaan.
Sinunkin syntisi on anteeksi annettu.Saarnaajat voi kääntyä sieltä ovelta takaisin.
K:n ja B:n Kyproksen lomasta mainittiin podcastissä ja B oli saanut jonkun ahdistuskohtauksen lentokentällä Kyproksella, kun Nace oli soitellut työasioista.
Jumalan terve. Siunausta kaikkien iltaan.
Saarnaajat voi kääntyä sieltä ovelta takaisin.
Tylsää täällä on lähinnä Bojanisti-tossariNäyttelijöitä. Niin tylsää
Toivottavasti mummin antama paperipussi oli taskussa
Toivottavasti Jere osasi hoitaa tilanteen yhtä hienosti, kun Ilya hoito Shanen paniikkikohtauksen HRssa, kun jäivät kiinni jälkimmäisen isälle ja oli pakko tulla kaapista ulos.
" Bojan, everything is ok. I am here, your boyfriend".
Herra, meidän Jumalamme,Piruparka alkoi huutaa syntosen sielussa, tietää aikansa olevan lopussa
Jeesus pelastaa sinutkin. Sinun ei tarvitse muuta kuin tunnustaa syntisi.Raparperikiisselin palanen tuli kurkkaamaan kitalakeen, saisko oksupussin
Toivottavasti Jere osasi hoitaa tilanteen yhtä hienosti, kun Ilya hoito Shanen paniikkikohtauksen HRssa, kun jäivät kiinni jälkimmäisen isälle ja oli pakko tulla kaapista ulos.
" Bojan, everything is ok. I am here, your boyfriend".
Vähän kurjemmat viestit jää mut mun toive siitä et K kuvaisi jatkossakin enemmän Kärtsää, niin poistettiin. Muitakin ihan asiallisia K&K viestejä lähti. Tuliko K kirjaimesta niin suuri uhka et viestit pitää poistaa.Täältä lähtee ihme logiikalla viestejä. No niin lähti kyllä jo vauvalla
No tiedetään, kuka täällä näitä poisteleeVähän kurjemmat viestit jää mut mun toive siitä et K kuvaisi jatkossakin enemmän Kärtsää, niin poistettiin. Muitakin ihan asiallisia K&K viestejä lähti. Tuliko K kirjaimesta niin suuri uhka et viestit pitää poistaa.![]()
Vähän kurjemmat viestit jää mut mun toive siitä et K kuvaisi jatkossakin enemmän Kärtsää, niin poistettiin. Muitakin ihan asiallisia K&K viestejä lähti. Tuliko K kirjaimesta niin suuri uhka et viestit pitää poistaa.![]()
Juha Tapio just kertoi tehneensä 11 keikkaa kahdessa päivässä. En vielä kuunnellut Sijoituskästi-jaksoa, jossa kertoo lisää siitä ajanjaksosta, mutta parempi kunto sillä on kuin K:lla.Artistit on duunareita. Paitsi Käärijä, joka ei ole.
3 vuotta.
Mä teen oikeata työtä josta saa hyvää palkkaa. Viimeksi pitänyt 2 kuukauden loman 5 vuotta sitten. Voin vakuuttaa että työni on rankempaa kuin yhdenkään artistin.
Käärijä ei todellakaan postannut kuin muutaman kuvan tai videon päivässä.
Minkä hiton raflaavan syyn? Siinähän on valmiit vaihtoehdot.Lähteekö täältä siis viestit jonain automaattipoistona, jos syyksi laittaa vaan jonkin raflaavan syyn
Hyvähän se vain on, itse varmaan halunnut niin.Miksiköhän Kärtsän Instagramissa on käynyt "puhdistus"![]()