V
vierailija
Vieras
Älä jaksa.Olikohan K levy-yhtiön valkkaama kuvaaja vaiko Kärtsän toive.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä jaksa.Olikohan K levy-yhtiön valkkaama kuvaaja vaiko Kärtsän toive.....
Sama Jokereilla.Rouva paljasti tietämättömyytensä ja tyhmyytensä. Kärtsä, kuten kaikki muutkin ammattimaiset artistit, tekevät todella paljon sellaista, joka ei koskaan näy somessa kuin vasta lopputuloksena esim. iso konsertti, kiertue, albumi, uusi sinkku somemateriaaleineen, mv:t, haastaattelut, kuvaukset, vaatteiden sovitukset, yhteistyöt, kaikenlaiset palaverit jne jne. Kateellinen olet kylläkin, mutta luulenpa, että palaisit äkkiä omaan "rankkaan" elämääsi pikapikaa, jos saisit kokeilla samanlaista elämää edes pari kuukautta.
Millälailla onnekkaampi?Onkos tässä taustalla ajatus siitä, että kun kerran minä kärsin, niin muutkin saavat? Vai että kun minä jaksan, niin muutkin jaksavat? Meillä kaikilla on omat voimavaramme eikä niitä voi verrata. Voit tehdä rankkaa duunia, mutta kun et ole kävellyt toisen saappaissa pari kuukautta, niin et voi huudella muka tietäväisenä näitä totuuksiasi. Mirella paloi loppuun, kun sairastui ja piti sairaana yrittää keikkailla ja vetää parastaan. Todella moni artisti on palanut loppuun, eikä kyse ole mistään laiskuudesta.
Olen itse työssä, jota kaikki osaavat mielestään tehdä ja joka on päällisin puolin niin helppoa. Silti kollegoita kaatuu edestä ja takaa sairaspedille ja iso osa vaihtaa alaa. Voin valita helpon tien ja ajatella, että olen jotenkin parempi ja ahkerampi kuin he. Tai sitten voin miettiä, että olen itse asiassa vain onnekkaampi.
Bojan voittaa heidät tyylissä elokuvaroolissaan.Molempien tyylit on peestä. Ottaisivat mallia vaikka Heated Rivalry näyttelijöistä. Kaikki neljä miesnäyttelijää ovat tyyliniekkoja Jeren ja Bojanin rinnalla.
No ei tietenkään levy-yhtiönOlikohan K levy-yhtiön valkkaama kuvaaja vaiko Kärtsän toive.....
Häärijä voittaa kaikki elokuvaroolissaanBojan voittaa heidät tyylissä elokuvaroolissaan.
No ei tietenkään levy-yhtiön![]()
Awww, söpöä. Mutta niinhän me silloin uumoiltiinkin, että Boitsu oli silloin täynnä yli hilseen koko musiikkialaa. Oman biisin promoaminen jäi kakkoseksi lemmenlomalle Jeren kanssa.K:n ja B:n Kyproksen lomasta mainittiin podcastissä ja B oli saanut jonkun ahdistuskohtauksen lentokentällä Kyproksella, kun Nace oli soitellut työasioista.
Onhan tuo söpöä, miten ne kiertää joka paikassa yhdessäNo ei tietenkään levy-yhtiön![]()
Niin, Bojanilla oli varmasti ihanaa siellä Kyproksella. Se vaan, et Seiska ei siitä kuitenkaan juttua tehnyt!Varmaan tommosen reissun jälkeen on vähän niinku ilmat pihalla. Pakko yrittää latautua uudestaan areenaa varten. Vähän varmaan kuin pronssipeliin pitäs valmistautua upean flown jälkeen. Nyt on "hävitty" se virtaava pössis, hyvät vibat ja ihmiset. Tervetuloa Suomi, Seiska ja kiusaajat, perässävedettävät marakatit.![]()
Varmasti on sanonut noin!Toivottavasti Jere osasi hoitaa tilanteen yhtä hienosti, kun Ilya hoito Shanen paniikkikohtauksen HRssa, kun jäivät kiinni jälkimmäisen isälle ja oli pakko tulla kaapista ulos.
" Bojan, everything is ok. I am here, your boyfriend".
Oliko se Prahassakin?Onhan tuo söpöä, miten ne kiertää joka paikassa yhdessä![]()
Siis mitä on poistunut?Hyvähän se vain on, itse varmaan halunnut niin.
Mieleen tuli ihan kauhea ajatus!
Mitä, jos K ihastuu K:hon ja tulee niin mustasukkaiseksi ettei kykene enää ottaa kuumia kuvia. Napsii tahallaan sellaista perussettiä tyyliin Kiinteistövälittäjä![]()
Hauska, kun heistä ei ole missään matskua edes, että joku keksii päästään jotain shippiä heille!Oliko se Prahassakin?
Siis mitä on poistunut?
Oon huomannut, että kun valitsee rauhassa vain sen ”muu sopimattomuus”, niin lähtee varmimminMinkä hiton raflaavan syyn? Siinähän on valmiit vaihtoehdot.
Se oli tosi tyhmä se loppu siinä. Ja näyttelijät liian vanhoja esittämään jotain äidin ja isin poikia.
Hauska, kun heistä ei ole missään matskua edes, että joku keksii päästään jotain shippiä heille!![]()
No kaikki K:n kuvat ennen UMK ja paljon muitakin "yksityisiä" kuvia, esim Thaimaan kuvat
Tuskin on. Aikuinen tuntee jo itsensäMä luulen, että kaapista ulos tuleminen omille vanhemmilleen on ihan yhtä vaikeaa, olit sitten 20 tai 35.