V
vierailija
Vieras
Kai se on tämäkin jotenkin katsottava kun Bess ja Benjamin kerran. Ei nuo muutkaan nyt mitään pohjan mutaa olleet.Ei h*tto, mitä laarin pohjamutia on kaiveltu uuteen VE-kauteen!
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kai se on tämäkin jotenkin katsottava kun Bess ja Benjamin kerran. Ei nuo muutkaan nyt mitään pohjan mutaa olleet.Ei h*tto, mitä laarin pohjamutia on kaiveltu uuteen VE-kauteen!
![]()
Ei niin.Kai se on tämäkin jotenkin katsottava kun Bess ja Benjamin kerran. Ei nuo muutkaan nyt mitään pohjan mutaa olleet.
Näin juuri.Oikeat kaverit ei mielistele ja koita hyötyä toisesta.
Eihän Pure ole mielistellytkään Kärtsää eikä yrittänyt hyötyä. Mitä ihmettä sönkkäät.Oikeat kaverit ei mielistele ja koita hyötyä toisesta.
Puhutko Bojanista.Oikeat kaverit ei mielistele ja koita hyötyä toisesta.
Niin sitä tarkoitinkin.Eihän Pure ole mielistellytkään Kärtsää eikä yrittänyt hyötyä. Mitä ihmettä sönkkäät.
Mikä?Jes Pure lisätty lämppäreihinTäytyy vaan keksiä missä viettää väliajan ennen keikkaa.
Joku mummolako on kyseessä?Jaaha, tää minun talokeissi on menossa mielenkiintoiseksi, kun ilmaantunut toinen paikasta kiinnostunut sukulainen/sukulaiset, vkl:na menossa taloa kattoon. Oma ehdoton yläraja kuitenkin hinnalle 50K, ottaen huomioon sijainti ja kunto.
Miksei puhuisi? Kuvaa Bojania hyvin.Puhutko Bojanista.
On joo, entinen sellainen.Joku mummolako on kyseessä?
Minä vain odotan että suvaitsisiko leski päästä eteenpäin mökin hallintaoikeudestaluopumisvaateissaan. Että pääsisin myymään.
Eikö sinulla ole ketään kenen kanssa jutella oikeasti?Jaaha, tää minun talokeissi on menossa mielenkiintoiseksi, kun ilmaantunut toinen paikasta kiinnostunut sukulainen/sukulaiset, vkl:na menossa taloa kattoon. Oma ehdoton yläraja kuitenkin hinnalle 50K, ottaen huomioon sijainti ja kunto.
No minua ainakin kiinnostaa.Eikö sinulla ole ketään kenen kanssa jutella oikeasti?
Aito ja kekätossari jakaa täällä elämäntarinoitaan, kun ei ole muuta sosiaalista kontaktia.Eikö sinulla ole ketään kenen kanssa jutella oikeasti?
Tottakai käydään myös läheisten kanssa läpi, ite en sukulaisenakaan halua maksaa ylihintaa, tosta läheltä on kuitenkin myyty hyvä, isompi talo ulosottomyynnissä hintaan 38000.Eikö sinulla ole ketään kenen kanssa jutella oikeasti?
No entä sit nää hahmokirjoittelijat tai kakasta puhujat? Heillä ei ole edes asiaa, mutta kirjoittelevat tänneAito ja kekätossari jakaa täällä elämäntarinoitaan, kun ei ole muuta sosiaalista kontaktia.
Poistoon vaan nämä roskapostaukset.Tottakai käydään myös läheisten kanssa läpi, ite en sukulaisenakaan halua maksaa ylihintaa, tosta läheltä on kuitenkin myyty hyvä, isompi talo ulosottomyynnissä hintaan 38000.
Ilmoitin tän sun kommentin, joo.Poistoon vaan nämä roskapostaukset.
Hvetti tuo puputtava ja sopottava puhetyylliOh yeah, niin tulevaa aviomiesmateriaaliaJerelle ❤
![]()
Tuollainen kakka- tai virtsaamisäänien pelko on siis niin säälittävä ominaisuus ihmisessä.Mulla on ollu tapana pistää vesihana päälle kun käyn veskissä, ettei rutinat kuulu naapuriin. Nyt asennettiin huoneistokohtainen mittari, niin ei viitti enää laskea vettä "turhaan".
Eikö sulla ole ketään läheistä, kenelle puhua näistä?Mulla on ollu tapana pistää vesihana päälle kun käyn veskissä, ettei rutinat kuulu naapuriin. Nyt asennettiin huoneistokohtainen mittari, niin ei viitti enää laskea vettä "turhaan".