K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletpas outo, jos tykkäät kuunnella jonkun perseenlaulamista ja pöntön ötsähtelyä seinän takaa. Hyvin outo
Kuuletko itse kun naapurisi istuu paskalla? Veikkaanpa, että et. Ja syy EI ole se, että hän avaisi hanan tai tekisi samalla muuta yhtä typerää.
Kuvitteleekohan tuo vedenlaskija, että muiden äänet eivät kuulu, koska hekin miettivät paskomistaan naapurien kannalta ja asettelevat vaikkapa paperia pönttöön? 😆🤣

Kuuletko itse kun naapurisi istuu paskalla? Veikkaanpa, että et. Ja syy EI ole se, että hän avaisi hanan tai tekisi samalla muuta yhtä typerää.
Kuvitteleekohan tuo vedenlaskija, että muiden äänet eivät kuulu, koska hekin miettivät paskomistaan naapurien kannalta ja asettelevat vaikkapa paperia pönttöön? 😆🤣
Kuulehan, tulepa sivistymään 1930 luvulla rakennettuun hkiläiseen "kananpaska"- seinäiseen taloon. Täällä voi erottaa syökö naapuri haarukalla vai lusikalla ja kylppäristä kuuluu puheenaiheet läpi ihan ilman korvan seinään painamista.

Kuulehan, tulepa sivistymään 1930 luvulla rakennettuun hkiläiseen "kananpaska"- seinäiseen taloon. Täällä voi erottaa syökö naapuri haarukalla vai lusikalla ja kylppäristä kuuluu puheenaiheet läpi ihan ilman korvan seinään painamista.
Okei, voi ei. Jotenkin sitä luulis, et noi on niitä taloista ihanimpia. Itsellä kokemusta 60-luvun taloista, eikä siellä kuulu läpi mitään (ihan normielämisen ääniä).

Musiikkiin liittyvää toimintaa kuitenkin, ymmärsin insertistä. Tekee muille biisejä jos ymmärsin. Enemmän pätäkkää silti kuin Jerelle tulee.

Juha Tapio kävi podcastissa läpi tulojensa taustaa. Hän järjestää keikkansa itse (tai siis joku hänen tiimistään) - soittelee ja varaa salit, myy liput. Ei ole näiden isojen kv. levyfirmojen listoilla, on parin vuosikymmenen ajalta hittejä, jotka poikivat edelleen ihan mukavasti teostomaksuja.

Yhteistyössä