V
vierailija
Vieras
Ei ole, eikä tule.Oh yeah, niin tulevaa aviomiesmateriaaliaJerelle ❤
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole, eikä tule.Oh yeah, niin tulevaa aviomiesmateriaaliaJerelle ❤
![]()
Tuollainen kakka- tai virtsaamisäänien pelko on siis niin säälittävä ominaisuus ihmisessä.
Minua ainakin kiinnostaa.Eikö sulla ole ketään läheistä, kenelle puhua näistä?
Ihan normaaleja ääniä että.Mulla on ollu tapana pistää vesihana päälle kun käyn veskissä, ettei rutinat kuulu naapuriin. Nyt asennettiin huoneistokohtainen mittari, niin ei viitti enää laskea vettä "turhaan".
Ei ole sit minun kommentti että.Ihan normaaleja ääniä että.
A) enpä ole koskaan kuullut seinien läpiOletpas outo, jos tykkäät kuunnella jonkun perseenlaulamista ja pöntön ötsähtelyä seinän takaa. Hyvin outo
Oletpas outo, jos tykkäät kuunnella jonkun perseenlaulamista ja pöntön ötsähtelyä seinän takaa. Hyvin outo
Kuuletko itse kun naapurisi istuu paskalla? Veikkaanpa, että et. Ja syy EI ole se, että hän avaisi hanan tai tekisi samalla muuta yhtä typerää.Oletpas outo, jos tykkäät kuunnella jonkun perseenlaulamista ja pöntön ötsähtelyä seinän takaa. Hyvin outo
Kuulehan, tulepa sivistymään 1930 luvulla rakennettuun hkiläiseen "kananpaska"- seinäiseen taloon. Täällä voi erottaa syökö naapuri haarukalla vai lusikalla ja kylppäristä kuuluu puheenaiheet läpi ihan ilman korvan seinään painamista.Kuuletko itse kun naapurisi istuu paskalla? Veikkaanpa, että et. Ja syy EI ole se, että hän avaisi hanan tai tekisi samalla muuta yhtä typerää.
Kuvitteleekohan tuo vedenlaskija, että muiden äänet eivät kuulu, koska hekin miettivät paskomistaan naapurien kannalta ja asettelevat vaikkapa paperia pönttöön?![]()
Okei, voi ei. Jotenkin sitä luulis, et noi on niitä taloista ihanimpia. Itsellä kokemusta 60-luvun taloista, eikä siellä kuulu läpi mitään (ihan normielämisen ääniä).Kuulehan, tulepa sivistymään 1930 luvulla rakennettuun hkiläiseen "kananpaska"- seinäiseen taloon. Täällä voi erottaa syökö naapuri haarukalla vai lusikalla ja kylppäristä kuuluu puheenaiheet läpi ihan ilman korvan seinään painamista.
Näin juuri.Kuuletko itse kun naapurisi istuu paskalla? Veikkaanpa, että et. Ja syy EI ole se, että hän avaisi hanan tai tekisi samalla muuta yhtä typerää.
Kuvitteleekohan tuo vedenlaskija, että muiden äänet eivät kuulu, koska hekin miettivät paskomistaan naapurien kannalta ja asettelevat vaikkapa paperia pönttöön?![]()
60-luvun talossa kyllä todellakin kuului, kaikki.Okei, voi ei. Jotenkin sitä luulis, et noi on niitä taloista ihanimpia. Itsellä kokemusta 60-luvun taloista, eikä siellä kuulu läpi mitään (ihan normielämisen ääniä).
Kyllä meillä kuuluu kaikki naapurin pierut ja vessaäänet läpi.Okei, voi ei. Jotenkin sitä luulis, et noi on niitä taloista ihanimpia. Itsellä kokemusta 60-luvun taloista, eikä siellä kuulu läpi mitään (ihan normielämisen ääniä).
Se vetäminen varmaan, tuskinpa muu.Kyllä meillä kuuluu kaikki naapurin pierut ja vessaäänet läpi.
Asutko meillä?Se vetäminen varmaan, tuskinpa muu.
Ei kuulunut, kahdesta eri talosta kokemusta.60-luvun talossa kyllä todellakin kuului, kaikki.
No minun asumassa kuului, vuokrataloja tosin eli huonosti rakennettuko.Ei kuulunut, kahdesta eri talosta kokemusta.
Musiikkiin liittyvää toimintaa kuitenkin, ymmärsin insertistä. Tekee muille biisejä jos ymmärsin. Enemmän pätäkkää silti kuin Jerelle tulee.
Oh yeah, niin tulevaa aviomiesmateriaaliaJerelle ❤
![]()
Niin minunkin. Makuuhuone oli vielä naapurin wc:n vieressä, jokainen töräys kuului selvästi.No minun asumassa kuului, vuokrataloja tosin eli huonosti rakennettuko.
Höpön löpöä.Hymy Joostin rintaa vasten on paljon aidompi babygirl.