K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nytkö se koivuaika sit jo alkoi, ku tänään tuli taas se ihme tukehtumisen tunteen kohtaus, menin syömään hiukan pähkinöitä ja yhden porkkanan päivällä, joutui aloittaan ne lääkärin määrämät lääkkeet tabletin ja kortisonisuihkeen, parilla edellisellä viikolla ei ollu mitään. Eli tulee kai sitten sekä lepästä että koivusta tätä, eka vuosi kun tälläisiä lääkkeitä tartten ylipäätään.

No siis aikataulullisestikin se nyt vaan menee näin, että joudun kesken lähteen, K:ta nään ehkä tunnin tai hiukan vajaa, eikä toi hänen huutolaulaminen niin paljoa itteä innostakaan, ja jos Tml tulee luulisi olevan tossa alkupuolella sitten. Ei Lauri ruikuta, paremmin laulaa kuin K ja ihan erilailla kappaleet pysyy listoilla Suomessa kuin K:lla. Eiköhän molempien areenakeikat levy-yhtiön idea ylipäätään ja ajoissa suunniteltu (ja se et Lauri myynyt areenoja kaksi, K:lla kait vieläkin lippuja jäljellä tonne)
Laurilla on varmaan ns. normaalia musiikkia. Vai pitäisikö sanoa normaalien?

Nytkö se koivuaika sit jo alkoi, ku tänään tuli taas se ihme tukehtumisen tunteen kohtaus, menin syömään hiukan pähkinöitä ja yhden porkkanan päivällä, joutui aloittaan ne lääkärin määrämät lääkkeet tabletin ja kortisonisuihkeen, parilla edellisellä viikolla ei ollu mitään. Eli tulee kai sitten sekä lepästä että koivusta tätä, eka vuosi kun tälläisiä lääkkeitä tartten ylipäätään.
Itse kävin just rykäsemässä pönttöön kunnon ripaskat, lieko siitepölystä johtuvaa. Söin myös kolme makkaraa sinapilla ja kurkkusalaatilla.

Herra, minun Jumalani, jos olen syyllinen,
jos pahat teot tahraavat käsiäni,
jos olen pettänyt lähimmäiseni luottamuksen,
jos olen riistänyt jotakin
siltä, joka nyt suotta minua syyttää,
niin ajakoon vihollinen minua takaa,
ottakoon minut kiinni,
tallatkoon minut maahan
ja polkekoon kunniani lokaan!

Yhteistyössä