V
vierailija
Vieras
Siis mikä? Viisuareena tänä vuonna, vai?Niin eihän se ole edes loppuunmyyty kaikilta osin. Aiemmin mennyt minuuteissa liput.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis mikä? Viisuareena tänä vuonna, vai?Niin eihän se ole edes loppuunmyyty kaikilta osin. Aiemmin mennyt minuuteissa liput.
Eikö kukaan täällä tiedä?Otapa joskus jotakin itse selvää, olisko mitään.
Mulle tuli sama olo.Vain sinun mielipiteesi, minä näen kanssa ainakin teennäisenä ja muista irrallisena.
Toi on ollut sitten ihan uskomattoman typerä ”muoti”.Nyt luin X:stä et onkin ollut jonkinlainen muoti-ilmiö kutsua äitiä ja isää etunimillä, nimittäin meidän perheessä oli tollainen myöskin, ja sit myöhemmin oon tosin palannut käyttään äitiä ja isää (ulkopuolinen ihminen huomautti joskus tosta miks kutsut vanhempiasi etunimellä, meillä sit vissiin vaadittu tollaista joskus, huomaan veljenkin edelleen välillä puhuvan isästä noin, kuulostaa viralliselta)
Tämäpä juuri.Olet juntti, kiusaaja.
Tietysti tiedän.Eikö kukaan täällä tiedä?
Ja vielä itseäsi komppaat.Mulle tuli sama olo.
Eihän komppaa, eri ihminen ku minä kekä ton aiemman kirjoitin että.Ja vielä itseäsi komppaat.
Eipä taida. Ei ole aikaa sellaselle eikä mitään viitteitä tällaisesta muutenkaan.Seukkaakohan Kärppy
Ja vielä itseäsi komppaat.Tämäpä juuri.
Ja vielä itseäsi komppaat.Eihän komppaa, eri ihminen ku minä kekä ton aiemman kirjoitin että.
Hiljaa, kiusaaja.Ja vielä itseäsi komppaat.
Pierujen haistelu ja maisteluHiljaa, kiusaaja.
Juu kuulostaa oudolta ajateltuna nytten, itellä ei kyllä mitään muistikuvaa miten oli meillä alkanut niinku X:n tyyppi oli istutettu pöydän ääreen viisivuotiaana ja annettu tälläinen ohje, googlaustuloksessa ei nähä pelkästään negatiivisena, vaan ollu tapa vanhempien olla jotenkin kaveri lapsensa kanssa tai jotain.Toi on ollut sitten ihan uskomattoman typerä ”muoti”.