V
vierailija
Vieras
Eihän näytä, naurettavaa tekoilua ja pelleilyä.Hyvin näyttää herkkiä tunteitaan mv:lla![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän näytä, naurettavaa tekoilua ja pelleilyä.Hyvin näyttää herkkiä tunteitaan mv:lla![]()
Tommy Käärijä and JoostHyvin näyttää herkkiä tunteitaan mv:lla![]()
No olihan. Myöhemmin näytetyissä klipeissä paljastui, et olivat suurella porukalla syömässä. Lavastivat sen kahden keskisen hetken. Ei se heidän ystävyyttään vie pois, vaikka matskut oli suunniteltuja ja mitä nyt Jere vähän improvisoi juttujaan.Eihän esittäneet, näkyihän niissä myös Mikke, mitään isompaa porukkaa kyllä ollut.
Mitkä myöhemmin näytetyt klipit? Ei siellä ollut kuin Mikke heidän lisäksi.No olihan. Myöhemmin näytetyissä klipeissä paljastui, et olivat suurella porukalla syömässä. Lavastivat sen kahden keskisen hetken. Ei se heidän ystävyyttään vie pois, vaikka matskut oli suunniteltuja ja mitä nyt Jere vähän improvisoi juttujaan.
Nonii trolli. Pää umpeen nyt.Niin, K-fanit eivät anna J:n ilmentää herkkiä tunteitansa, aina pitää olla vahva.
Näin juuri, tässä muistellaan nyt jotakin muuta tilannetta, esim. Are you? pätkää.Mitkä myöhemmin näytetyt klipit? Ei siellä ollut kuin Mikke heidän lisäksi.
Laita vaan, minä olen omana itsenäni että.Nonii trolli. Pää umpeen nyt.
Tyylilajit hip hop, elektroninen musiikki, indie rock ja gabber ihan wikipediankin mukaan kyllä.Eivttu nyt saatana. Joost on dutch hardcorea eli gabberia ja räppipainotuksella pöljä. Jotain rajaa näillä viisasteluilla.
Jos on ottanut vaikutteita indierockista ei tarkoita että on ”enemmän indie”.Tyylilajit hip hop, elektroninen musiikki, indie rock ja gabber ihan wikipediankin mukaan kyllä.
Tarkoittaapas, osaa laulaakin, eikä vain huuda, kuten eräät.Jos on ottanut vaikutteita indierockista ei tarkoita että on ”enemmän indie”.
Wikipediaan voi kirjoittaa kuka vaan. Joostilla tais Coachellassakin olla paita jossa luki dutch hardcore artist tms. ja muutenkin usein sanoo itsestään noin. Joostilla, kuten Kärtsälläkin on monenlaisia biisejä, mutta Joostin ydintä on toi gabber.Tyylilajit hip hop, elektroninen musiikki, indie rock ja gabber ihan wikipediankin mukaan kyllä.
Tämä ja ne indierock-jutut näkyy vain muutamassa biisissä.Jos on ottanut vaikutteita indierockista ei tarkoita että on ”enemmän indie”.
Bojanin kimitystä edes huutamiseksi voi kutsua.Tarkoittaapas, osaa laulaakin, eikä vain huuda, kuten eräät.
En löytänyt peräpukamiin salvaa apteekista. En kehdannut kysyä, kun siellä oli vain yksi työntekijä. Voitteko laittaa minkä nimistä sellainen voide on?
Puhuin K:sta, höhlä.Bojanin kimitystä edes huutamiseksi voi kutsua.
Bojanin kimitystä edes huutamiseksi voi kutsua.
Ja niissäkin varmaan hardcorebiitti taustalla.Tämä ja ne indierock-jutut näkyy vain muutamassa biisissä.
Edes sun peräpukamat ei ole täällä omana itsenänsä että.Laita vaan, minä olen omana itsenäni että.
Miehiä täällä voi olla, mut turha ruveta väittämään, et täällä ois yhtäkään Ladya.No niin Ladyt, täällä olis nyt miestä tarjolla.