V
vierailija
Vieras
PR-vastaava. Kaiketi.Gregor keksi, jokereitten silloinen taustajoukkoihin kuulunut henkilö. En muista mikä hänen virallinen asemansa oli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
PR-vastaava. Kaiketi.Gregor keksi, jokereitten silloinen taustajoukkoihin kuulunut henkilö. En muista mikä hänen virallinen asemansa oli.
Muistattehan sen keussin kun Kärpän hotellihuoneen edessä oli se työmaa eikä se saanu nukuttua. Tarina ei kerro, saiko se sitä koskaan vaihdettuaMutta sehän toteaakin siinä, että sillä oli hotellihuoneessa "fun". Siitähän voi päätellä vähän vaikka mitä, jos niin haluaa.
Ei haluta tietää sun hammas- ja peräpukamaongelmistasi.En ole kirjoittanut sellaisista, vanhempien ihmisten vaivoja taitaa olla.
Koko biisiä ei olisi olemassa ilman Kärtsän ääntä ja enkkua. Tajuatko, että se on kokonaisuus. Myös Tommyn enkku on tankeroa, koska se kuuluu tuohon konseptiin. Kärtsän ääni ei ole ollenkaan heikko ja kaikkien kolmen äänet sopii hyvin yhteen. Harmoniat on yllättävän hyviä, vaikka kukaan heistä ei ole varsinaisesti laulaja, vaan räppäri.
Vain hampaista olen kirjoittanut minä.Ei haluta tietää sun hammas- ja peräpukamaongelmistasi.
Joo, se hän taisi olla.PR-vastaava. Kaiketi.
Vai niin, no onneksi en tiedä sellaisesta mitään.No ei todellaakaan ole vanhojen ihmisten vaiva. Tarpeeksi paljon kun vietät aikaa istumalla niin pukamat saat.
Bojan ei ollut lähelläkään ennakkosuosikin asemaa, joten hän ei Kärtsän paineista tiennyt mitään pöhelö. Loreen olisi ollut ainoa, mutta vaikka olivat ystävällisissä väleissä, eivät nyt sentään varsinaisesti ystäviä varsinkin kun olivat pahimmat kilpakumppanit.
Juuri näinSitäpaitsi Jesse sinne lähti oman haastattelunsa mukaan "maadoittamaan" Kärtsää, eli just helpottamaan tuota yksinäisen ennakkosuosikin painetta uuden keskellä.
Kirjoitit myös peräpukamistasi.Vain hampaista olen kirjoittanut minä.
Niinhän Jesse lähti, joo, mut sitten kuvioihin tulikin B, Jeren "man crush", kuten Jesse asian ilmaisi.Juuri näinSitäpaitsi Jesse sinne lähti oman haastattelunsa mukaan "maadoittamaan" Kärtsää, eli just helpottamaan tuota yksinäisen ennakkosuosikin painetta uuden keskellä.
Enpä kyllä, voi kai sitä käyttää aivojaankin.Kirjoitit myös peräpukamistasi.