V
vierailija
Vieras
Nuoria miehiä![]()
Saas nähdä miten Vantaan poikaa taklataan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuoria miehiä![]()
Ne on nuoria homomiehiä toisin kuin vanhat bojanistimammat.Pipismummot on vanhempaa sorttia ja kroppa pettää jo niin ettei matkailu enää onnistu.
Juu juu, MarkettaNe on nuoria homomiehiä toisin kuin vanhat bojanistimammat.
Nuoret miehet kuolaa jotain ihan muuta.Ne on nuoria homomiehiä toisin kuin vanhat bojanistimammat.
Eikä ole, hah hah.Ne on nuoria homomiehiä toisin kuin vanhat bojanistimammat.
Ne on nuoria homomiehiä toisin kuin vanhat bojanistimammat.
Heippa Pirkko, nyt se puhelin pois, kohta alkaa bingo!Juu juu, Marketta![]()
jäärä
TAIVUTUS
substantiivi
1.
vanh. pässi.
Kuv.
itsepäinen, jäykkäniskainen ihminen.
Ne on nuoria homomiehiä toisin kuin vanhat bojanistimammat.
Heti alkoi ikääntymistä pelkäävän yksinäisen naisen mummeli huudot, kun muuhun et pysty.Ok, mummeli.
Oon mies ja vajaa 40v. että niin pönttöPipismummot on vanhempaa sorttia ja kroppa pettää jo niin ettei matkailu enää onnistu.
Sun pitäis olla päiväunilla, Hilma.Heti alkoi ikääntymistä pelkäävän yksinäisen naisen mummeli huudot, kun muuhun et pysty.![]()
”Nuori” miesOon mies ja vajaa 40v. että niin pönttö
Niin varmaanOon mies ja vajaa 40v. että niin pönttö
Mikä pakkomielle sulla on homomiehiin?Mulle se K homodiscord oli liikaa. Sitäpaitsi se yks niistä on taatusti Ylen Jaakko tai Mikko, joka siellä daddya huutelee päivittäin.
Ei ole. On se H:lla alkava viisumies.Mulle se K homodiscord oli liikaa. Sitäpaitsi se yks niistä on taatusti Ylen Jaakko tai Mikko, joka siellä daddya huutelee päivittäin.
Omia kuvitelmiasi nämä, ja tänne ei yksityiset henkilöt kuulu.Ei ole. On se H:lla alkava viisumies.
Ei mulla heihin ole pakkomiellettä, vaan olen siellä näpäyttämässä heitä vääristä parituksista. Enkä voi sietää näitä daddy juttuja.Mikä pakkomielle sulla on homomiehiin?
Keksinyt mielestään hauskan trollauksen mut on lähinnä vaivaannuttava.Mikä pakkomielle sulla on homomiehiin?
Minä en usko tollaisen paikan olemassaoloon edes.Ei mulla heihin ole pakkomiellettä, vaan olen siellä näpäyttämässä heitä vääristä parituksista. Enkä voi sietää näitä daddy juttuja.![]()