V
vierailija
Vieras
Ja joutui tyytymään bosnialaiseen kapakkalaulajaanBojan luuli pääsevänsä Hollywoodiin Sadien siivellä, nolo jätkä.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja joutui tyytymään bosnialaiseen kapakkalaulajaanBojan luuli pääsevänsä Hollywoodiin Sadien siivellä, nolo jätkä.![]()
Idiootit, eikö ne ikinä opiJoker Out on taas käyttänyt AI.![]()
Ai eikö? Silloin kun se kuva tuli julki niin täällä kovasti oltii sitä mieltä, että se vahvisti suhteen.Dzejla on Bojanin rakkaus ja ihastus. Enkä oikein tiedä että oliko Sadie ihastus vai pelkkä kaveri. Ehkä jotakin sutinaa saattoi olla heillä mutta ei siitä huonosta kuvasta pysty ihastusta päättelemään.
Mitä muita sydänsuruja sillä ois ollut kesällä 2024.Ai eikö? Silloin kun se kuva tuli julki niin täällä kovasti oltii sitä mieltä, että se vahvisti suhteen.
Bojanin sanaanhan on aina voinutkin luottaa.Bojan 6.1.2026: "I will never deny my romantic relationships, nor will I confirm them."
Sinä ja sinun nimimerkit sössön sössön.Discordin nimimerkit tuli taas tänne riehumaan![]()
Jostain syystä B ja S viettivät aikaa keskenään. B yritti saada itseään paremman naisen ja päästä piireihin hänen kauttaan. Se on oikea syy yhteiselle kuvalle.Ai eikö? Silloin kun se kuva tuli julki niin täällä kovasti oltii sitä mieltä, että se vahvisti suhteen.
Itse en ole ehtinyt näihin vielä perehtymään, mut kiitos suomennoksesta. Mulla on paljon Joksuihin liittyvää materiaalia käymättä läpi.Mitä olen pystynyt kääntämään:
1. Hän kertoo kärsineensä sydänsuruja kolmannen albuminsa teossa.
2. Haastattelija kysyy häneltä, onko hän parisuhteessa, koska he puhuivat menneistä sydänsuruista.
3. Nainen kysyy häneltä hänen aiempien ja nykyisten suhteidensa eroista, ja hän sanoo tuntevansa olonsa mukavaksi nyt ja että heillä on erittäin mukava ystävyys.
4. Hän sanoo, ettei näytä suhdettaan verkossa, mutta ei peittele sitä myöskään tosielämässä.
K fani kääntänyt nämä koska hän haluaa kiusata meitä tossareita. Älkää uskoko häntä.Mitä olen pystynyt kääntämään:
2. Haastattelija kysyy häneltä, onko hän parisuhteessa, koska he puhuivat menneistä sydänsuruista.
3. Nainen kysyy häneltä hänen aiempien ja nykyisten suhteidensa eroista, ja hän sanoo tuntevansa olonsa mukavaksi nyt ja että heillä on erittäin mukava ystävyys.
4. Hän sanoo, ettei näytä suhdettaan verkossa, mutta ei peittele sitä myöskään tosielämässä.
ApuaK fani kääntänyt nämä koska hän haluaa kiusata meitä tossareita. Älkää uskoko häntä.
Eli vahvistaa ainoastaan jonkun sortin ystävyyden siis.Mitä olen pystynyt kääntämään:
Toi on taas joku ulkkarin google käännös. Sanoo että tämä uusi suhde ei ole pelkkä parisuhde vaan ovat myös hyviä ystäviä, aiemmassa suhteessa ei ollut niin. Ja sitä ennen sanoo seurustelevansa.Eli vahvistaa ainoastaan jonkun sortin ystävyyden siis.
Oletko harkinnut psykiatrilla käyntiä?K fani kääntänyt nämä koska hän haluaa kiusata meitä tossareita. Älkää uskoko häntä.
Vastasi myöntävästi olevansa parisuhteessa sekä puhui tyttöystävästään. Videon alla on sloveniankielisiä kommentteja ja yhdessä niistä sanotaan googlekääntäjän mukaan näin: Toivon, että tyttö, jota rakastat, on se tyttö ja että hän voi käyttää rakkauttaan sinua kohtaan parantaakseen vielä parantumattomia haavojasi ❤Eli vahvistaa ainoastaan jonkun sortin ystävyyden siis.
Oletko harkinnut psykiatrilla käyntiä?
Puhut nykyään enemmän K faneista kuin Bojanista tai Bojeresta. Sun pakkomielle täällä taitaa olla K fanien tunnustelu ja heidän syyttäminen aivan kaikestaK fani kääntänyt nämä koska hän haluaa kiusata meitä tossareita. Älkää uskoko häntä.
Tässä kopio lainauksesta ”.Haista sinä ryppyinen K fani mummo pitkä pee”. Dzejla vihaajaa ottaa koville.
Niuva ja hääleikit menee jaetulle ykkössijalla kuvottavuudessaan. Kakkossijan jakaa K fanien kuolaamiset ja Immun Jan puheet. Kolmassija menee touhutontulle, sauma jutuille jne.Anders täällä hei. Olen käytettävissä !