V
vierailija
Vieras
Häh? Onko Hooja mahdollisesti Areenalla. Ei sitä hirveää ulinaa, ei ei.![]()
SFB on hauska biisi, eikä siinä kukaan ulise. Sinua saattaa kyllä peppukivut huudattaa eli älä sekoita asioita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häh? Onko Hooja mahdollisesti Areenalla. Ei sitä hirveää ulinaa, ei ei.![]()
Lauantaina on kurkkumopo-gp Hansatorilla, se voisi olla sun juttuAika paljon on jälleenmyyntilippuja myynnissä. Jos saan kympillä joltain epätoivoiselta, niin voin ostaa. Enempää en maksaisi enää jostain Käärijän keikkalipusta.
SFB on hauska biisi, eikä siinä kukaan ulise. Sinua saattaa kyllä peppukivut huudattaa eli älä sekoita asioita.
Missä on Hansatori?Lauantaina on kurkkumopo-gp Hansatorilla, se voisi olla sun juttu![]()
Siellä sun lähistössä. Etkö tiennyt tapahtumasta?Missä on Hansatori?
Hän soittaa yksityiskonsertin Pohjois-Kroatiassa, puolentoista tunnin ajomatkan päässä Ljubljanasta. Jos JO menee Suomeen lauantaina, hänellä on aikaa matkustaa heidän kanssaan. Tiedän, ettet halua nähdä häntä Suomessa, mutta ehkä hän on siellä.Eipä taida tulla Suomeen. Tuoreet IG-kuvat on Kroatian rantavesiltä.
www.instagram.com
Pojat tulevat luultavasti jo huomenna. Miksi Dz kaivattaisiin mukaan? Hän ei kuulu tähän tarinaan. Joka harvoille kerrotaan.Hän soittaa yksityiskonsertin Pohjois-Kroatiassa, puolentoista tunnin ajomatkan päässä Ljubljanasta. Jos JO menee Suomeen lauantaina, hänellä on aikaa matkustaa heidän kanssaan. Tiedän, ettet halua nähdä häntä Suomessa, mutta ehkä hän on siellä.
TodellakinSFB on Käärikän paras, ehein ja tyylikkäin collab biisi
www.instagram.com
Hän kuuluu Bojanin elämään. Jos hän haluaa tulla katsomaan poikkiksensa keikkoja ja K:n Areena- keikkaa, miksei voisi aivan hyvin tulla. Ei ole muuta tarinaa kuin jokaisen oma elämä.Pojat tulevat luultavasti jo huomenna. Miksi Dz kaivattaisiin mukaan? Hän ei kuulu tähän tarinaan. Joka harvoille kerrotaan.
On pitkä paska sitten että.En pääse ikinä nukkumaan, kun istun paskalla.
No niin ja sihppaaja innokkaana riemuitsee jostain irrallisesta pikkupätkästä ikään kuin siinä olisi kaikki. Eikös juuri tässä samassa haastiksessa kertonut tyttöystävästään ja siitä että on onnellinen.Tämän pätkän thumbnailin tekstin käännös kuuluu ”Se oli viimeinen kerta, kun olin todella onnellinen.”![]()
PODCAST 🎙️ Instagramissa : "Bojan Cvjetićanin- premiera to soboto, 16.5. ob 10:00 na ✨Urša Koser✨ Youtube kanalu in v ponedeljek na Apple Podcasts/Spotify - Poddie z Uršo. Se gledamo in poslušamo! 🎙️ • • • #slovenija #slovensko #bojancjetićanin #pod
1,039 likes, 10 comments - poddie.z.urso May 15, 2026: "Bojan Cvjetićanin- premiera to soboto, 16.5. ob 10:00 na ✨Urša Koser✨ Youtube kanalu in v ponedeljek na Apple Podcasts/Spotify - Poddie z Uršo. Se gledamo in poslušamo! 🎙️ • • • #slovenija #slovensko #bojancjetićanin #poddiezurso #jokerout".www.instagram.com
Ja puheena on Eurosongku ja Finale(?)
Sinä et minun paskallakäymisiin puutu, pönttö. Olen niin kauan kuin haluan.On pitkä paska sitten että.
Kommentoin mitä haluan että.Sinä et minun paskallakäymisiin puutu, pönttö. Olen niin kauan kuin haluan.