V
vierailija
Vieras
Tänään söin sillikananmunaleivän, jukurtin ja omenamehua aamiaiseksi.
Mä otin kaurapuuron, jossa pellavansiemeniä, kananmunan, kreikkalaista jogurttia + mustaherukoita. Ja teetä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tänään söin sillikananmunaleivän, jukurtin ja omenamehua aamiaiseksi.
Koska elämä ei aina mene niin kuin haluaisi. Joskus sitä vain tyytyy siihen mikä on mahdollista.B on tärkein Dz:lle ja Dz B:lle, ei siinä oo mitään trollattavaa.![]()
Koska elämä ei aina mene niin kuin haluaisi. Joskus sitä vain tyytyy siihen mikä on mahdollista.
www.instagram.com
Tavastialle on ihan hyvin lippuja jäljellä, hitsi kun en osaa päättää meenkö. K:nkin tahtoisin nähdä pitkästä aikaa, eiköhän se lavallakin vieraile?
Tavastialle on ihan hyvin lippuja jäljellä, hitsi kun en osaa päättää meenkö. K:nkin tahtoisin nähdä pitkästä aikaa, eiköhän se lavallakin vieraile?
Miksi vierailisi?Tavastialle on ihan hyvin lippuja jäljellä, hitsi kun en osaa päättää meenkö. K:nkin tahtoisin nähdä pitkästä aikaa, eiköhän se lavallakin vieraile?
Kuka niitä nyt enää haluaa nähdä, mummoparaati.Tavastialle on ihan hyvin lippuja jäljellä, hitsi kun en osaa päättää meenkö. K:nkin tahtoisin nähdä pitkästä aikaa, eiköhän se lavallakin vieraile?
Miksei vierailisi? Ihan varmana Joksut tai osa on lavalla Kn areenakeikalla la..Miksi vierailisi?
No ei näemmä, jos sanoo tuossa että viimeisen kerran elämässään oli tosi tosi tosi onnellinen viisuissa / viisufinaalissa. Mietti varmaan silloin, että on löytänyt uuden rakkauden. Tai siis olikinNo niin ja sihppaaja innokkaana riemuitsee jostain irrallisesta pikkupätkästä ikään kuin siinä olisi kaikki. Eikös juuri tässä samassa haastiksessa kertonut tyttöystävästään ja siitä että on onnellinen.
No eiköhän vieraile vieraidensa keikalla. Joiden luo itse menossa kesälläMiksi vierailisi?
Et sä sitä voi tietää. Minä uskon, että liittyy todellakin. Jerptoniinin puute iski pahasti.Kertoo juu, ei ole enää yhtä onnellinen kuin viisuaikaan oli paniikkikohtausten takia, kertoo senkin. Ei liity Jereen mitenkään.
Aika paljon on vieraita hänellä viikonloppuna.No eiköhän vieraile vieraidensa keikalla. Joiden luo itse menossa kesällä
Jerptoniinikin käy, koska JerppaEt sä sitä voi tietää. Minä uskon, että liittyy todellakin. Jerptoniinin puute iski pahasti.
Kuka sitä pellebändiä nyt menisikään katsomaanTavastialle on ihan hyvin lippuja jäljellä, hitsi kun en osaa päättää meenkö. K:nkin tahtoisin nähdä pitkästä aikaa, eiköhän se lavallakin vieraile?
No eipä kyllä, kumminkaan päin ole että.Miksei vierailisi? Ihan varmana Joksut tai osa on lavalla Kn areenakeikalla la..