V
vierailija
Vieras
Sinusta puhuttiin Pentti.Oma keksimäsi hahmo, tuskinpa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinusta puhuttiin Pentti.Oma keksimäsi hahmo, tuskinpa.
Laihdutat Pentti liikaa. Jaksaminen tulee, kun syö hyvin.Puhu vain itsestäsi ja minä meen fiiliksen mukaan, jos en jompaa kumpaa keikkaa jaksan niin sit jätän välistä, silleen kävi dinorockinkin kanssa, vaikka lippu oli.
Näin juuri.Laihdutat Pentti liikaa. Jaksaminen tulee, kun syö hyvin.
Niin, voihan se olla senkin tyyppinen tragedia, että tunteet tulivat Bojanille yllätyksenä.Kyllä mä olen sitä mieltä, että suurin syy oli Bn oma pelkuruus. Siitä kertoo esim. se, että joka kerta höpsöttelyn jälkeen piti aloittaa ne heterovakuuttelut.
Uuuu13.40 saapuu Venetsian lento. Sinne vaan kaikki nyt odottamaan.
En ole ton niminen, mutta en erityisen aktiivisesti edes, varsinkin ku tavoitepaino jo saavutettu (vieläkin kyllä varaa tietty) ihan syön sen viisi kuusi kertaa päivässä. Kaikki ei asu Helsingissä, joten silloin on vaikeampaa lähes kaikki kun keskittyy sinne. Ja muutakin elämää on ku tälläiset keikat. Taloasiakin rassaa, vaikken itse ees osta sitä, aiemmin ees jotenkin tajunnut et haluan jonkun talon. Nyt tutkin niitä koko aika.Laihdutat Pentti liikaa. Jaksaminen tulee, kun syö hyvin.
Eturauhasvaivat voi olla myöskin syy väsymykseen.En ole ton niminen, mutta en erityisen aktiivisesti edes, varsinkin ku tavoitepaino jo saavutettu (vieläkin kyllä varaa tietty) ihan syön sen viisi kuusi kertaa päivässä. Kaikki ei asu Helsingissä, joten silloin on vaikeampaa lähes kaikki kun keskittyy sinne. Ja muutakin elämää on ku tälläiset keikat. Taloasiakin rassaa, vaikken itse ees osta sitä, aiemmin ees jotenkin tajunnut et haluan jonkun talon. Nyt tutkin niitä koko aika.
Taitavat olla miesten vaivoja ne, ennoo pahemmin perehtynyt.Eturauhasvaivat voi olla myöskin syy väsymykseen.
Nää sun höpinät on jotenkin tosi söpöjä!En ole ton niminen, mutta en erityisen aktiivisesti edes, varsinkin ku tavoitepaino jo saavutettu (vieläkin kyllä varaa tietty) ihan syön sen viisi kuusi kertaa päivässä. Kaikki ei asu Helsingissä, joten silloin on vaikeampaa lähes kaikki kun keskittyy sinne. Ja muutakin elämää on ku tälläiset keikat. Taloasiakin rassaa, vaikken itse ees osta sitä, aiemmin ees jotenkin tajunnut et haluan jonkun talon. Nyt tutkin niitä koko aika.
Ei, apua, Bojanin päivän videot: eilen jostain esille kaivettu Bluza-esitys, ja tänään jo KAKSI videota kentältä tulossa Suomeen, ja se onnellinen tietty hymy, jota ei muulloin näe!
Toi Bluza, sehän on se rakkauslaulu Jerestä just![]()
Kannattaa perehtyä! Sieltä voi löytyä syy moneenkin vaivaasi. Eturauhassyöpäkin on yllättävän yleinen.Taitavat olla miesten vaivoja ne, ennoo pahemmin perehtynyt.
En usko. Miksi vierailisi, kun just on ollut oma iso keikka ja varmaan sen jälkeen on ihan puhki + juhlinut.Tavastialle on ihan hyvin lippuja jäljellä, hitsi kun en osaa päättää meenkö. K:nkin tahtoisin nähdä pitkästä aikaa, eiköhän se lavallakin vieraile?
Hohhoijaa trollukka.Koska elämä ei aina mene niin kuin haluaisi. Joskus sitä vain tyytyy siihen mikä on mahdollista.
K hengannut taas AW:n kanssa, onkohan se jotenkin mukana keikalla![]()
Ovat Areenalla lvain ämppäreinä. Siellä Kärtsän lavalla on ihan tarpeeksi muita vieraita, eikä ketään kiinnosta ne sloveenit uudestaanMiksei vierailisi? Ihan varmana Joksut tai osa on lavalla Kn areenakeikalla la..
Trollollloolllloooooooo.No ei näemmä, jos sanoo tuossa että viimeisen kerran elämässään oli tosi tosi tosi onnellinen viisuissa / viisufinaalissa. Mietti varmaan silloin, että on löytänyt uuden rakkauden. Tai siis olikin![]()
Ei vieraile. Ei ole enää vuosi 2023 eikä edes 2024. Sovitut keikat on eri juttu ja jos joskus tulee se kusinen yhteisbiisi.No eiköhän vieraile vieraidensa keikalla. Joiden luo itse menossa kesällä
Jokerit on lähteneet kohti SUOMEA!!!![]()
![]()
Et sitten ala kiukuttelemaan, kun ei siellä lavalla ole.Mäkin taidan ostaa lipun Tavastialle. Kiva olisi nähdä K:kin omana itsenään Bojanin seurassa ilman sitä showpelleilyä tai miksikä ikinä sitä nyt sanoiskin.
Kuten sanottua en ole mies. Nyt just ei taida olla muuta vaivaa kun noi allergiat, eikä niitäkään lääkkeitä tartte ottaa joka päivä ees.Kannattaa perehtyä! Sieltä voi löytyä syy moneenkin vaivaasi. Eturauhassyöpäkin on yllättävän yleinen.
Mee! Mäkin varmaan menisin, jos asuisin lähellä! Hekin tykkäävät, jos on faneja vähän vastassaPitäisköhän mennä ihan kentälle vastaan
![]()