V
vierailija
Vieras
Bojan torikaffella!
Mietinkin että mennäkkö Tikkurilan torille päivysteleen mutta oiskin ollu väärä tori.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En yhtään tajua, mitä tällaisen kommentin suoltaneen päässä liikkuu. Minusta hän on saavuttanut käytännössä jo kaikki tavoitteensa, ja vaikka tavoitteleekin nyt vielä kauemmaksi, ei se mitenkään vähennä aiempia saavutuksia. Hän on suosittu, vaikka sinusta kai vain se Suomen ykkönen olisi riittävä. Minulle riittää, ettäVielä hiukan yrittää joka suuntaan, nähtäväksi jää mihinkä riittää.
Mä teen joskus noin kun en haluu et kukaan istuu viereen junassa.. ..Ei kannata antaa ihmisille ideoita täällä.
Ei taida Bojan enää juoda kahvia. Saako kauppatorilta matchaa?Bojan torikaffella!Mietinkin että mennäkkö Tikkurilan torille päivysteleen mutta oiskin ollu väärä tori.
Eli K nukkuukin BL:n viekussa!BL nähty Triplassa ainakin.
juu. olis voinut jättään ne unettavat slovenialaiset pois.Tokkopa jää Käärijällä mitään viivan alle kun pitää lennättää tänne kaikki hyödyttömyydet vauvalasseista lähtien.
Niinpä.Tokkopa jää Käärijällä mitään viivan alle kun pitää lennättää tänne kaikki hyödyttömyydet vauvalasseista lähtien.
Pure olisi riittänyt lämppäriksi.juu. olis voinut jättään ne unettavat slovenialaiset pois.
juu. olis voinut jättään ne unettavat slovenialaiset pois.
Tässä kohtaa tärkeintä on varmaan ollut tehdä hieno show. Sitä viivan alle voi kerätä sitten taas vaikka kesän festaripalkkioista.Tokkopa jää Käärijällä mitään viivan alle kun pitää lennättää tänne kaikki hyödyttömyydet vauvalasseista lähtien.
Toi ajattelu on minusta jotenkin jo vähän .. sairasta.![]()
Portugalilainen Nathalie on käynyt yli sadalla Käärijän keikalla – tämän verran lysti kustantaa
Portugalilainen Nathalie Naveda on matkustanut ahkerasti Käärijän perässä. Lauantaina hän on seuraamassa, kun Käärijä nousee lavalle Veikkaus-areenassa.www.is.fi
No tämä on jo fanitusta. "Joskus olen ostanut lippuja keikalle, johon en itse pääse vain tukeakseni Käärijää"
Loppuunmyyty on nyt kuitenkin eli saavat kulut katettua , mutt rahallisesti ei ehkä voittoa tule paljon. Mutta promoarvo tollasella hyvin onnistuneella keikalla todella mittava, siksi tää kannattaa. Kärtsän brändin ja artisti-imagon kannalta tää on tärkeä näytön paikka.Tässä kohtaa tärkeintä on varmaan ollut tehdä hieno show. Sitä viivan alle voi kerätä sitten taas vaikka kesän festaripalkkioista.
Ei ole. Fiksu ihminen hän on ja tekee työtä, jota voi tehdä reissussa. Elättää itsensä ja maksaa harrrastuksensa itse. Sitä ei voi sanoa kaikista.Toi ajattelu on minusta jotenkin jo vähän .. sairasta.