V
vierailija
Vieras
Oljenkorsia taas apuun.Ei kukaan sanonut, että koko ajan. Mutta "pitkään".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oljenkorsia taas apuun.Ei kukaan sanonut, että koko ajan. Mutta "pitkään".
Ei vaan teillä shippaajilla on hätä saada edes jotain kontsaa tästä vierailusta. Kärtsä on tehnyt töitä ja elämänsä keikan, eikä ole muutenkaan tarjoillut fanserviceä aikoihin. Ei ole ollut Bojan-potpureita, liveä, stooreja ja touhutonttuilua. Eikä ollut Tavastian lavalla, eikä Bojan ollut Kärtsän lavalla (näitähän pidettiin varmoina). Eikä tullut sitä kusista TML-biisiä. Sekin on siirtynyt vuoden loppuun.![]()
Yks mammeli on jo ihan pöksyt märkinä diacordissa sun takiaMä oon yks![]()
Alkuun tervehdyshalaukset ja sit ne on oleilleet ihan kaksin.
Yks mammeli on jo ihan pöksyt märkinä diacordissa sun takia![]()
Olen niin samaa mieltä näistä touhutonttu ym muista älyttömistä jutuista. Aikuisilta miehiltä odotetaan aina vaan uudestaan jotain lapsellisia esityksiä.Varmuuden vuoksi vielä, olen pitänyt heitä aina ystävinä, enkä väheksy sitä yhtään. Olisi ollut kiva joskus sitä jopa fiilistellä, mutta nää stanan touhutonttu-sönkkäykset tappoi fiilikset jo aikoja sitten.
Mummoille kostuketta.Olen niin samaa mieltä näistä touhutonttu ym muista älyttömistä jutuista. Aikuisilta miehiltä odotetaan aina vaan uudestaan jotain lapsellisia esityksiä.
Aivan. Tottakai oli kiire tyttöystävän luo.No sinne Sloveniaan se Bojan nyt sitten kylmästi lähti. Tai sitten Jerppa antoi taas pakit, kun nuppi selveni.![]()
Joo varmaan siellä kaikkien nähden olivat esiintyneet kuin rakastunut pari. Hah.Jere oli halaillut siellä Bojania ja kuiskaillut hänen korvaansa koko illan päästyään velvollisuuksista irti![]()
![]()
Et varmaan ole sitten mummo.Mulla ei mee pöksyt yhtään märiksi tosta kombosta, koska se on niin puhdasta broitskurakkautta
Ei nyt mitään fanserviceä tarvita kun on suhde jo muutenkin niin läheinen, pöljä.Ei vaan teillä shippaajilla on hätä saada edes jotain kontsaa tästä vierailusta. Kärtsä on tehnyt töitä ja elämänsä keikan, eikä ole muutenkaan tarjoillut fanserviceä aikoihin. Ei ole ollut Bojan-potpureita, liveä, stooreja ja touhutonttuilua. Eikä ollut Tavastian lavalla, eikä Bojan ollut Kärtsän lavalla (näitähän pidettiin varmoina). Eikä tullut sitä kusista TML-biisiä. Sekin on siirtynyt vuoden loppuun.![]()
Hyiii. Miten tuollaisen syyllisyyden kanssa olla ja porskuttaaYks mammeli on jo ihan pöksyt märkinä diacordissa sun takia![]()
Millä kostut sitten?Ei nyt mitään fanserviceä tarvita kun on suhde jo muutenkin niin läheinen, pöljä.
Ehkä mäkin olen tai oon olematta, mut mulla on ihan eri kombotEt varmaan ole sitten mummo.
Mummojen kihinät on mun lemppariviihdettä, teen kaikkeni sen eteenHyiii. Miten tuollaisen syyllisyyden kanssa olla ja porskuttaa![]()
Niinpä. Tää on just mummovääristymä, sitä aidompaa mitä enemmän yleisöä. Tosta vaan lennosta juuh.Joo varmaan siellä kaikkien nähden olivat esiintyneet kuin rakastunut pari. Hah.
Hyi, kuulostaa joltain kuivan ruisleivän päälliskurkultaMummoille kostuketta.
www.instagram.com
No niin varmaan. Tais tulla hätäMä oon yks![]()