V
vierailija
Vieras
Mistäs sinä sen tiedät, en usko?On varmaan lähemmäs 20kg pienempi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistäs sinä sen tiedät, en usko?On varmaan lähemmäs 20kg pienempi
Se on sit voi voi ku on täällä aikanaan selvitetty ja kerrottu, nimimerkkejä ei viittis suoraan jakaan.No en tiedä nimeään, muuta kuin tuon muffinin![]()
Oon kyl vähän kade ku hän on ollut jopa kolmessa konsertissa peräkkäin täällä, Tori Amoksen myöskin.Se on sit voi voi ku on täällä aikanaan selvitetty ja kerrottu, nimimerkkejä ei viittis suoraan jakaan.
Puhut pskaa. Muutenkin nämä puheet muiden painosta ja ulkonäöstä olis paras lopettaa ihan heti. Varsinkin kun on kyse yksityishenkilöistä. Toi lavalla pistäytyminen ei tee heistä julkkiksia.On varmaan lähemmäs 20kg pienempi
Mulle on ihan sama vaikka K ois gay, mutta joku mummojen lelu-Prismabottom, juu ei ikinä.No varmasti nuorta tyttöä ahistaa kun suvun idolista leipoo mummot jotain Prismabottomia
Puhutteko totta? Eikö kyseessä ole yli 40v. ihminen? Luulisi omaavan jo käytöstapoja.Se Pilville pilville Tavastialla buuannut fani oli Muffinsi! Vasta nyt pääsin lukemaan kommentit.
On tämä totta, jodelissakin on keskustelua, 42 vuotta taitaa olla, oli perustellut sillä et keikka oli hänelle performatiivista taidetta ja taidehistoriassa kuuluu tehdä näin.Puhutteko totta? Eikö kyseessä ole yli 40v. ihminen? Luulisi omaavan jo käytöstapoja.
Mitähän mieltä hän olisi jos loput yleisöstä buuaisi sitten Joksuille.On tämä totta, jodelissakin on keskustelua, 42 vuotta taitaa olla, oli perustellut sillä et keikka oli hänelle performatiivista taidetta ja taidehistoriassa kuuluu tehdä näin.
Mulle on ihan sama vaikka K ois gay, mutta joku mummojen lelu-Prismabottom, juu ei ikinä.![]()
Tuskin häntä haittaisi, kunhan vaan ei yritä miellyttää ketään koska se on hänelle saatanasta. Ei tunnu tajuavan että ihan vaan käytöstavat ei ole mitään fawnia tai toksista käytöstä. Ja ihmetyttää miten hän niin varmasti muka tietää että K on tehnyt collabit pelkästä miellyttämisen halusta. Aivan selvästi on ystävystynyt niiden artistien kanssa ja nauttivat yhteisbiisin teosta aivan kuten B:nkin kanssa. Miten hän ei näe asiaa noin?Mitähän mieltä hän olisi jos loput yleisöstä buuaisi sitten Joksuille.
No mulla on silmät päässäMistäs sinä sen tiedät, en usko?
Ihan oli hyvännäköinen ennenkin, en usko noin suureen määrään.No mulla on silmät päässä![]()
Ja kuten joku jo laittoikin, ei taida kuulua pätkääkään meille.Ihan oli hyvännäköinen ennenkin, en usko noin suureen määrään.
Meni jo, ei ole puhuttu enää.Tulikohan sen jatko-agentin havainnoista muuten selvyyttä oliko trolli vai aito paikallaolija...
Eikös tämä ole se jonkinlainen K sukulainen(?) joka kommentoi aikoinaan KB juttuihin tiktokissa ja oikoi käsityksiä?
Luin että perusteli käytöksensä olevan taidehistoriallisesti oikeaoppista kun kyseessä on performatiivinen taide![]()
Eli trolli oli, kuka tahansahan sen nyt tajusikin paitsi sekopäisimmät shipparit.Meni jo, ei ole puhuttu enää.
Ja kuten joku jo laittoikin, ei taida kuulua pätkääkään meille.
Aidolta vaikutti että.Eli trolli oli, kuka tahansahan sen nyt tajusikin paitsi sekopäisimmät shipparit.
Äitiähän kehuttiin hyvännäköiseksi, ei tartte olla noin herkkänahkainen. Varsinkin kun haukutte täällä ihan päivätyönä kaikkia ja kaikkeaLopettakaa jo tällainen jauhaminen. Katsokaa peiliin ja miettikää omaa kroppaanne, älkääkä puhuko yksityishenkilöistä. Hävettää.
Lukiko siinä muka takaovi? Minä en huomannut.Hei tietääkö joku onko Tavastialla takaovea, josta artistit kulkisivat? Törmäsin väitteeseen, että joku fani olisi päässyt Tavastian takaovesta Kärtsän kanssa Joksujen keikalle sisään, kun ei ollut rahaa lippuun.