V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko muka Japanilaisia juuria? Olen saanut sellaisen kuvan että korealaisia. Ei hän minunkaan makuuni ole mutta kasvojen muoto ei muistuta legoja.No on se kuumempi kuin se japanilainen leegopalikkapäämies
Onko muka Japanilaisia juuria? Olen saanut sellaisen kuvan että korealaisia. Ei hän minunkaan makuuni ole mutta kasvojen muoto ei muistuta legoja.
Onko BKonna se tyyppi, joka teki Käärijälle runon? Sellaista typerää K huumoria oli.Kas, Bkonna (siis Kärtsän pipis-ystävä) fanittaa Joksuja ihan kybällä stoorissa. Tämähän menee mielenkiintoiseksi
"Ei hajuakaan, mistä nämä laulaa, mutta toimii"
"Tuli nähtyä 2x livenä ja oon ihan fanityttönä"
"Toi kertosäkeen rumpukomppi saa nahan taakse"
Oli nimimerkki vielä sinisenä ainakin sunnuntaina keikan jälkeen kun luin kommentit myöhässä.Oudosti ei kyl kommentoinut mitään K:n keikankaan jälkeen.
Oisko siksi poistettu, että kirjoitti keikan aikana, että paskimmat biisit tulee ekana?
On kyllä outoa jos noin ei saa sanoa. Jos siis on sitä mieltä.
Minä taas en osaa kuvitella B:tä ja Vitaa yhdessä ollenkaan. Minusta on alusta asti ollut selvää että hän päätyy yhteen upean ja näyttävän naisen kanssa joka on itsekin julkisuudessa.En vaan usko näkemäni perusteella, että B voisi olla oikeasti onnellinen Dz kaltaisen naisen kanssa. Joku Vitan oloinen tuntuisi sopivan paremmin. Seija on niin jäykkä ja aina somessa vain täydessä tällingissä. Tuskin osaa irrotella ja pitää hauskaa. Kaikki pitää miettiä ulkonäön kautta, ettei sille vain tapahdu mitään. Ja sit boitsu nauraa ihanasti ikenet näkyvillä ja silmät viiruina Kn tyhmille jutuille. Seijaa tuskin sellaiset naurattaisi. Lisäksi noin täydellisen näköinen nainen aiheuttaa vain paineita kumppanille monellakin tapaa![]()
Oli. Hänellä on hyvin kaksimieliset jutut. Siksi varmasti Kärtsän kanssa viihtyykin. Tuo Joksufanitus tuli kyllä puun takaa, no soitto on kyllä parantunu heillä.Onko BKonna se tyyppi, joka teki Käärijälle runon? Sellaista typerää K huumoria oli.
Nyt ei puhuta kuntovalmentajasta.Pinnallinen tyhjäpää.
Minkä toisen kirjailijan?Ei meistä bojeristeista kaikki tykkää hänen ficeistään. Minusta ne huonosti kirjoitettuja ja kuvailtuja. Seksikohtaukset on tyyliä lehmät 50 luvun laitumella. Sama juttu tämän toisen ”kirjailijan” suhteen. Katson p*rnoa, joten en mä mikään siveydensipuli ole.
Julkkis ja upea kyllä mutta enemmän kuin näyttävää ajattelin sellaista, joka nauraa paljon ja jolla on ihana ja aito hymy. B on itse sanonut, että huomaa aina ensin hymyn ja toivoo kumppaniltaan naurua. Dz:n hymy on aina jähmeä, kun hän on lavalla tai kameran edessä, ikään kuin maski, jonka hän laittaa kasvoilleen. Ne muutamat kerrat kun näyttää luonnolliselta, on se sellaista vaatimatonta kiherrystä, ikään kuin hän koko ajan yrittäisi hillitä ja hallita ilmeitään.Minä taas en osaa kuvitella B:tä ja Vitaa yhdessä ollenkaan. Minusta on alusta asti ollut selvää että hän päätyy yhteen upean ja näyttävän naisen kanssa joka on itsekin julkisuudessa.
Mun mielestä ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä noista, me ollaan nähty Dz vain silloin kun hän on kameran edessä eikä tiedetä millainen hän muulloin on.Julkkis ja upea kyllä mutta enemmän kuin näyttävää ajattelin sellaista, joka nauraa paljon ja jolla on ihana ja aito hymy. B on itse sanonut, että huomaa aina ensin hymyn ja toivoo kumppaniltaan naurua. Dz:n hymy on aina jähmeä, kun hän on lavalla tai kameran edessä, ikään kuin maski, jonka hän laittaa kasvoilleen. Ne muutamat kerrat kun näyttää luonnolliselta, on se sellaista vaatimatonta kiherrystä, ikään kuin hän koko ajan yrittäisi hillitä ja hallita ilmeitään.
Aidon hymyn lisäksi odotin jotain sellaista kuin siskonsa. Mutta B on valintansa tehnyt ja se siitä.
On kommentoinut siellä X-tilillään tätä kuitenkin että. Ei ehkä tartte kahteen paikkaan.Oudosti ei kyl kommentoinut mitään K:n keikankaan jälkeen.
Oisko siksi poistettu, että kirjoitti keikan aikana, että paskimmat biisit tulee ekana?
On kyllä outoa jos noin ei saa sanoa. Jos siis on sitä mieltä.
Sanotaan Vitan oloinen ei just hän, mutta sama ku edellinen tää kolhake on jotenkin kyllä tosi eri paria kuin B.Minä taas en osaa kuvitella B:tä ja Vitaa yhdessä ollenkaan. Minusta on alusta asti ollut selvää että hän päätyy yhteen upean ja näyttävän naisen kanssa joka on itsekin julkisuudessa.
No nimenomaan. En usko pidempään suhteeseen mitenkään. Olemuksen ja iän välinen ristiriita varmasti kiehtoo B:tä. Kun pari vuotta tulee lisää, jäljelld jää vain kolhous ja eriparisuusSanotaan Vitan oloinen ei just hän, mutta sama ku edellinen tää kolhake on jotenkin kyllä tosi eri paria kuin B.
Juu ymmärsin, en vaan näe ”vitan oloista” naista B:n kumppanina.Sanotaan Vitan oloinen ei just hän, mutta sama ku edellinen tää kolhake on jotenkin kyllä tosi eri paria kuin B.