V
vierailija
Vieras
Tosta asiasta ei tiedetä, onko sit poistunut ehkä itse.Ei ole mitään muuta eli tiedät kaiken.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tosta asiasta ei tiedetä, onko sit poistunut ehkä itse.Ei ole mitään muuta eli tiedät kaiken.
Juurikin näin.Menneeltä maailmalta, et joku haluais vahingottaa toisia? Pikemminkin just tätä maailmaa sellainen on
Sanoihan hän jonkun ficin kommenteissakin että se discord pilasi jotenkin hänen mielestään keskustelun.Tosta asiasta ei tiedetä, onko sit poistunut ehkä itse.
Siinä on oikeassa paljon kyllä.Sanoihan hän jonkun ficin kommenteissakin että se discord pilasi jotenkin hänen mielestään keskustelun.
Ei päässytkään enää tykittämään psykoottisia puheitaan repeatilla.Sanoihan hän jonkun ficin kommenteissakin että se discord pilasi jotenkin hänen mielestään keskustelun.
Ei ole uhkat mennyttä maailmaa, vaan ihan tätä nykyistä.Ok joo. Jännä juttu, ettei siellä oo sit ollenkaan. Kuulostaa itselleni hyvältä kun jotenkin tuntuisi niin menneeltä maailmalta se, että joku sinnekin oikein pahat mielessä menisi. Aikomuksena muita vahingoittaa. Maksaisi lipun jne.
Ja kun tuntuu että ei niistä tarkastuksista ole edes mitään hyötyä, kellään ei ole mitään pommia mukana. Sit ne vaan hidastaa ja kilteiltä ihmisiltä otetaan kuivumista estävät vedet / vesipullot pois.
Tuskin. Aina tullut bannien jälkeen heti paikalle ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.Tosta asiasta ei tiedetä, onko sit poistunut ehkä itse.
On kyllä muissakin discordeissa, joten ei voida tietää.Tuskin. Aina tullut bannien jälkeen heti paikalle ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Se että saa yhdeltä serveriltä potkun perseeseen ei tarkoita sitä, etteikö voi olla muilla servereillä.On kyllä muissakin discordeissa, joten ei voida tietää.
Edelleen et tiedä.Se että saa yhdeltä serveriltä potkun perseeseen ei tarkoita sitä, etteikö voi olla muilla servereillä.
Missä muissa Discordeissa se muka on?On kyllä muissakin discordeissa, joten ei voida tietää.
Mitäs se sinulle kuuluu?Missä muissa Discordeissa se muka on?
No älä sitten tuo tällaista juttua tänne jos et kerta aio kertoa.Mitäs se sinulle kuuluu?
On itsekin puhunut näistä, ei ole minun ongelmani josset muista, toinen vetämänsä discord löytyy ihan X-tililtään, se ei liity joksuaiheeseen.No älä sitten tuo tällaista juttua tänne jos et kerta aio kertoa.
Ei sellaisia lasketa, aiheen vierestä, jos kerta poistettu.Pari sivua olisi taas vähemmän kommentteja tullut jos alkuperäiset kommentit yöltä olisi jääneet paikoilleen.