V
vierailija
Vieras
Jääkiekko EI ole elämää. Jääkiekkoa "fanittavat" naiset mielistelee vaan miehiä ja haluaa olla "hyviä jätkiä"
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jääkiekko EI ole elämää. Jääkiekkoa "fanittavat" naiset mielistelee vaan miehiä ja haluaa olla "hyviä jätkiä"
Missä toi ig tili jadealexandra on?Tämä on Eurodiscosta Jeren fiilistelyä lavalla shown jo loputtua. Bojan myös kuvasi kappaletta.
Voi kun Bojan näyttää rakastuneeltaTämä on Eurodiscosta Jeren fiilistelyä lavalla shown jo loputtua. Bojan myös kuvasi kappaletta.
Mä ennustan pavuista ja ne kertovat minulle, että K on hyvin rakastunut tällä hetkellä. Mitä kummaa![]()
Se on vaan kateellinen sulle.Heh heh, meni mummelilla tunteisiin minun rokulipäivä.
Kuten Jeren?Tosi feminiininen bändi muutenkin, siks ne on näiden omituisuuksien palvonnan kohde.
Niin näyttää. Kuuntelin taas Lipsin ja mietin, että mitä hemmettiä varten nää kaksi ei ole jo yhdessä?!Voi kun Bojan näyttää rakastuneelta![]()