V
vierailija
Vieras
Kiusaat miehiä jutuillasiEhe ehe, kiusaaja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiusaat miehiä jutuillasiEhe ehe, kiusaaja.
Pikkasen nyt armoa bojanille. Se on kerftonut lähinnä stressistä ja ahdistuksesta siltä kesältä, kun oli kaulapattia ja levyä tehtiin samaan aikaan ku yritettiin hoidella täysmittainen festarikesä. En tiedä mihin kohtaan somehiljaisuus osui, mutta miksi se edes olisi sellaista pitänyt juuri silloin kun edelliseltäkin reissulta postasi vaikka mitä.Kyl mä uskon Bn toiseen Amerikan matkaan. Meni instaseuraamiset ajallisesti juuri niin sopivasti ja Bn somehiljaisuus. Oli ne koripalloseuraamiset ja B alkoi seurata Atlantassa asuvaa juuri kun S oli siellä kuvauksissa. Ja S oli nähty raporttien mukaan pitkin kesää Sloveniassa.
En enääOotko varma?
Somehiljaisuus oli touko-kesäkuun vaihteessa. Kaulapatti ja levykiireet alkoi heinäkuussa.Pikkasen nyt armoa bojanille. Se on kerftonut lähinnä stressistä ja ahdistuksesta siltä kesältä, kun oli kaulapattia ja levyä tehtiin samaan aikaan ku yritettiin hoidella täysmittainen festarikesä. En tiedä mihin kohtaan somehiljaisuus osui, mutta miksi se edes olisi sellaista pitänyt juuri silloin kun edelliseltäkin reissulta postasi vaikka mitä.
Nyt puhutaan jääkiekosta ja oikeista miehistä !Ja sinua tämä palsta.
Sauvasekoitin on parempi!Osaako joku auttaa. Voiko sähkövatkainta käyttää hieromasauvan korvikkeena vai mikä ois paras?
Juu, laita vaan taikinaklöntsä siihen nupisksiOsaako joku auttaa. Voiko sähkövatkainta käyttää hieromasauvan korvikkeena vai mikä ois paras?
Kaulapatti näkyi jo sys kiertueella. Sitä operoitiin vasta myöhemmin kun joku keikkakin jäi väliin sen takia mutta eiköhän se ahdistus tullut jo aiemmin.Somehiljaisuus oli touko-kesäkuun vaihteessa. Kaulapatti ja levykiireet alkoi heinäkuussa.
raporttien mukaanKyl mä uskon Bn toiseen Amerikan matkaan. Meni instaseuraamiset ajallisesti juuri niin sopivasti ja Bn somehiljaisuus. Oli ne koripalloseuraamiset ja B alkoi seurata Atlantassa asuvaa juuri kun S oli siellä kuvauksissa. Ja S oli nähty raporttien mukaan pitkin kesää Sloveniassa.
Ei mun mielestä. Mutta mistä on nää tiedot bojanin perheen eri taloista? Mä muistan kyllä että se on puhunut kesistä kroatian rannikolla mutta ei oo mitään tarkempia muistikuvia. Paitsi viime kesänä se oli jossain vesipuistossa sen pitsimiehen kanssa PulassaUmagissa on Bn suvun kesänviettopaikka tms. Mutta myös Pulassa on Bn vanhempien mökki/talo. Onko Sadie siis puhunut Pulasta jossain?