K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten tätä jaksetaan nyt edelleen jankata? B sanoi itse kesällä, ettei seurustele S:n kanssa, ovat vaan ystäviä, joten se siitä. Ja vaikka heillä olisi ollutkin jotain säätöä, niin maalis-huhtikuu meni keikkaillessa, toukokuu Hampurissa, kesällä oli festarikeikkaa ja pattia, niin ehkä sitä varsinaista säätämistä ehti olla pari päivää, joiden aikana paikalla on ihan aina ollut muuta porukkaa. Missään vaiheessa B ei vaikuttanut onnelliselta ja tasapainoiselta.
Ero Dz:n kanssa on suuri, kun on selvästi korostanut useaan otteeseen, että vuosi 2025 on ollut hänen elämänsä onnellisin. Ei siinä kauheasti jää arvaamisen varaa verrattuna kesään 2024, jolloin puhui vain ahdistavista juoruista. Nyt ne juorut eivät tunnu vaivaavan ainakaan niin paljoa, että pitäisi asiasta valittaa, vaikka edelleen hänestä juoruillaan koko ajan.

Raptori nyt ei kyllä sopinut tonne näin päiväjuhlaan. Oli vähän liian rasvanen. Viskari taas on jo ihan ikivihree. Erikasta tykkään,mut olis voinut nyt jättää trikoot kotiin. JVG: n lätkäbiisit on ihan omaa luokkaansa ja sopii tähän tilanteeseen ja oon siis Käärijä-fani.

Raptori nyt ei kyllä sopinut tonne näin päiväjuhlaan. Oli vähän liian rasvanen. Viskari taas on jo ihan ikivihree. Erikasta tykkään,mut olis voinut nyt jättää trikoot kotiin. JVG: n lätkäbiisit on ihan omaa luokkaansa ja sopii tähän tilanteeseen ja oon siis Käärijä-fani.
Raptori just sopi tosin hyvin, ja Erika vähän pelasti tota K:n showta, kun on nykyään niin teennäinen usein (K siis)

Jaksatte jauhaa vielä jostain S, niinkuin tollasta maailmantähteä kiinnostaisi Bojan.
Ei luultavasti kiinnostakaan. Mut mä mietin lähinnä siltä kantilta että sehän ei ollut suinkaan koko sitä alkuvuotta lontoossa minkä joksut olivat. Muistaakseni se oli new yorkissa osan tammikuuta ja jossain vaiheessa myös helmikuussa, ja joksutkin kävi välillä ljubljanassa kuvaamassa musavideota tms. Se koko joksujen Lontoon aika oli kuitenkin vain viikkoja. Siis varmasti ne tapasivat jo kiertuetta ennen mutta ei ne kyllä millään oo ehtineet kovin syvällisesti tutustua. Tietty jos se on ollut sydänten paloa ensisilmäyksellä ni sit asia erikseen, mutta vähän tätä epäilen. Ja epäilen kyllä että siinäkään tapauksessa tollanen maailmatähti tosiaan rohkenisi parisuhteeseen noinkin vähällä tuntemisella. Niitten julkkisstatukset on niin eri sfääreissä ettei bojan ole sille siinä mielessä vertainen, vaan ihan tavallinen pulliainen, jollaisen kanssa seurustelussa on aina riskinsä.

Yhteistyössä