V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Solarium on keksitty, tuskin on ehtinyt mihkään ulkomaille tässä välissä.No jossain lomalla se on ollu ruskettumassa. Ja tuskin yksinään. Ja kenen nuppi kestäis jäädä heti napottamaan johonkin kaksioon paikallee tollasen pläjäyksen jälkeen.
Täällä kukaan ole puhunut mistään seurustelusta muu kuin sinä. Seuralaiset sitten erikseen. Luulen, että 95% heteromiehistä ottas mielellään tollasen kävelevän kumparemuodostelman mukaansa vaikka Mikkelin saaristomökille.Nyt ette ala taas keksimään jotain typeriä seurustelu tarinoita ja olemattomia yhteyksiä. Edellinenkin juttu osoittautui paskapuheeksi.
Suomessa on ollut aika lämmintä koko viikon ja aurinko on paistanut.No jossain lomalla se on ollu ruskettumassa. Ja tuskin yksinään. Ja kenen nuppi kestäis jäädä heti napottamaan johonkin kaksioon paikallee tollasen pläjäyksen jälkeen.
Ei Suomessa tuu tollanen saatika viikossa.Suomessa on ollut aika lämmintä koko viikon ja aurinko on paistanut.
Ei Kärtsä käy solariumissa. Ainahan hänellä lähtee paita pois jos on edes 20 astetta lämmintä. Suomessa onnistuu tollanen ihan samalla lailla jossain mökillä-Solarium on keksitty, tuskin on ehtinyt mihkään ulkomaille tässä välissä.
Tollanen rusketusEi Suomessa tuu tollanen saatika viikossa.
Ehtinyt ja ehtinyt. Äläpä nyt ala manageeraamaan K:n allakkaa. Tottakai normi-ihmisen psyyke vaatii pienen irtioton tollasen vuoden projektin loppuhuipennuksen jälkeen.Solarium on keksitty, tuskin on ehtinyt mihkään ulkomaille tässä välissä.
Jos muistat Kärtsällä on hyvät pohjat jenkeistä.Ei Suomessa tuu tollanen saatika viikossa.
Hehhe. Muisteles mitä K on itse sanonut aiheesta.Täällä kukaan ole puhunut mistään seurustelusta muu kuin sinä. Seuralaiset sitten erikseen. Luulen, että 95% heteromiehistä ottas mielellään tollasen kävelevän kumparemuodostelman mukaansa vaikka Mikkelin saaristomökille.
Siltikin.Jos muistat Kärtsällä on hyvät pohjat jenkeistä.