V
vierailija
Vieras
Ei ole yhtään ihanaa, vaan täysin tolloa junttimeininkiä.Ihanaa vanhaa kunnon K- stalkkausspekua täällä, ei pieruja, ei tsiiloja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole yhtään ihanaa, vaan täysin tolloa junttimeininkiä.Ihanaa vanhaa kunnon K- stalkkausspekua täällä, ei pieruja, ei tsiiloja
Oishan se vähän outoa että B jatkuvasti hengaa Dz kanssa jos sillä olisi joku muu nainen.Itse asiassa dz on kyllä vastannut myöntävästi kun asiaa siltä jossain haastattelussa jankattiin. Valitettavasti mulla ei ole linkkiä jakaa mutta luultavasti sen tältä palstalta oon bongannut kun en oikein muualtakaan heitä koskevia juttuja lue. Ja toki voi olla joku käännösvirhekin mukana, mutta joka tapauksessa vastaus oli erilainen kuin ne aiemmat "en sano mitään yksityiselämästäni".
Ja siis toki voi ajatella että eivät seurustele toistensa kanssa kun Bojan ei ole nimeltä maininnut kumppaniaanEhkä se ei hirveän hedelmällinen lähtökohta kuitenkaan ole. Siinä taannoisessa podcastissa B kuitenkin päivittelee miten salailuksi luokitellaan nykyään ihan vaan se että ei julkaise jotain asiaa somessa, vaikka hän ei koe varsinaisesti salailevansa suhdettaan ollenkaan.
Tämähän se.Ei ole yhtään ihanaa, vaan täysin tolloa junttimeininkiä.
Vahinko, ettei Erika ja K. tajua katsella toisiaan syvälle silmiin, edes fanservicenä. Se olisi täydellinen satutarina.