V
vierailija
Vieras
Höpö höpö.Erika on ihan maneerinen köntys Olgaan verrattuna
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpö.Erika on ihan maneerinen köntys Olgaan verrattuna
Tisulit vielä enemmän esillä kuin Olgalla, setämiehet tykkääErika on ihan maneerinen köntys Olgaan verrattuna
Eihän olleet, ainakaan tossa kultajuhlassa.Tisulit vielä enemmän esillä kuin Olgalla, setämiehet tykkää![]()
Eikä ollut ees pukeutunut Suomen väreihin, noloa.Tisulit vielä enemmän esillä kuin Olgalla, setämiehet tykkää![]()
No olihan, kun isot puskurit tekstiiliin nähdenEihän olleet, ainakaan tossa kultajuhlassa.
Vai ei osaa laulaa? Varsinkin Minttu laulaa todella hyvin. Molemmat ovat myös todella hyviä esiintyjiä. Joku Haavi on ihan surkea näihin verrattuna.Eihän nää nyky naisartistit osaa ees laulaa Olgat, Mintut jne. Ihan muut meriitit taitaa olla.
Setämiehille silmänruokaaNo olihan, kun isot puskurit tekstiiliin nähden
Minusta taas just Minttu ei, katoin sitä yhtä live-esiintymisen pätkää hiljan, isänsä nimellä menee eteenpäin enemmänkin.Vai ei osaa laulaa? Varsinkin Minttu laulaa todella hyvin. Molemmat ovat myös todella hyviä esiintyjiä. Joku Haavi on ihan surkea näihin verrattuna.
Ei minua haitannut, ei tartte tuijottaa vain niitä tissejä esityksessä ylipäätään.Kieltämättä hieman ihmettelin Olgan biksuja, hyvin vapaamielinen mummo olen mutta olivat vähän liikaa. Tai outo valinta.
Höpöhöpö. Nimenomaan osaa laulaa, eikä tää ole pelkästään mun mielipde. Kannattaa perehtyä hieman enemmän. Vetää hienosti jopa akustisesti.Minusta taas just Minttu ei, katoin sitä yhtä live-esiintymisen pätkää hiljan, isänsä nimellä menee eteenpäin enemmänkin.