V
vierailija
Vieras
Mun täti rakastaa tuota tyyliä. Kuulemma hänen nuoruudessaan ysärillä oli sama tyyli.Tsiilalla taas tommonen kasuaali nuoren naisen kesävaatetus
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun täti rakastaa tuota tyyliä. Kuulemma hänen nuoruudessaan ysärillä oli sama tyyli.Tsiilalla taas tommonen kasuaali nuoren naisen kesävaatetus
Ysärihän on nyt muotia.Mun täti rakastaa tuota tyyliä. Kuulemma hänen nuoruudessaan ysärillä oli sama tyyli.
Eiköhän toi liity enemmän kulttuurijuttuihin, paljon on vaatetta lämpötilaan nähden.Ysärihän on nyt muotia.
Ei liity, Pariisissa ei mikään helle ole.Eiköhän toi liity enemmän kulttuurijuttuihin, paljon on vaatetta lämpötilaan nähden.
+18 on lämmin, ei mitään farkkuja tartte esim.Ei liity, Pariisissa ei mikään helle ole.
Todellakin tarvii, ootko katsonut mitä muilla pariisilaisilla on päällä+18 on lämmin, ei mitään farkkuja tartte esim.
Eihän noissa kuvissa tainnu paljon näkyä kuin kaveriporukkansa?Todellakin tarvii, ootko katsonut mitä muilla pariisilaisilla on päällä
No mitä helvettiä sitten junalla matkustat pölö.Hyi, taas joudun menemään junaan. Yököttää jo valmiiksi.
No katsopa jostain muualta kuin niistä kuvista.Eihän noissa kuvissa tainnu paljon näkyä kuin kaveriporukkansa?
Jos viitsin, mut ei +18 yleensä mitään pitkähihaista enää tarvitse pitää.No katsopa jostain muualta kuin niistä kuvista.
Täälläkin on 18 astetta, mulla on päällä farkut, tpaita, pitkähihainen ja trenssitakki. Eihän tuo ole mitenkään lämmin.Todellakin tarvii, ootko katsonut mitä muilla pariisilaisilla on päällä
Lihavilla tulee kuuma viileälläkin.Jos viitsin, mut ei +18 yleensä mitään pitkähihaista enää tarvitse pitää.
En ole lihava.Lihavilla tulee kuuma viileälläkin.
Eiks se mee enemmin niin et pyöreät peittelee itseänsä.En ole lihava.
Minäkään en ole tänään nähnyt ketään t-paidassa. Ja ne tseilan farkuthan on vielä sivuilta avoimet.Täälläkin on 18 astetta, mulla on päällä farkut, tpaita, pitkähihainen ja trenssitakki. Eihän tuo ole mitenkään lämmin.
Näin juuri.Lihavilla tulee kuuma viileälläkin.
Kamalan muokattu mamma kyllä.Eiköhän toi liity enemmän kulttuurijuttuihin, paljon on vaatetta lämpötilaan nähden.
Eikä olleet, puhut nyt eri vaatteesta, täälläpäin monet kyllä t-paidassa ja osa shortseissa jopa tällä viikolla mitä kattonut.Minäkään en ole tänään nähnyt ketään t-paidassa. Ja ne tseilan farkuthan on vielä sivuilta avoimet.
Ei sillä ole ollut jalassa muuta kuin nuo yhdet tällä reissulla.Eikä olleet, puhut nyt eri vaatteesta, täälläpäin monet kyllä t-paidassa ja osa shortseissa jopa tällä viikolla mitä kattonut.
Junttipukeutumista.Eikä olleet, puhut nyt eri vaatteesta, täälläpäin monet kyllä t-paidassa ja osa shortseissa jopa tällä viikolla mitä kattonut.
Allit näkyy sulla lihava mamma, jos pistät t-paidan.Eikä olleet, puhut nyt eri vaatteesta, täälläpäin monet kyllä t-paidassa ja osa shortseissa jopa tällä viikolla mitä kattonut.