V
vierailija
Vieras
Onko tää Bojanin&Janin kemioiden kieltäjä sama mamma, joka lähti pois kesken Käärijän Areena keikan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koita nyt hekottaja tajuta, että noi stoorit oli mainoksia, jotka kuuluu diiliin ton festarin kanssa. Tietysti laskelmointia, että eilisen artisteista, Kärtsä- stooreilla saa eniten katsojia tililleen. Niistä saa sitten taas statistiikkaa, jolla myydä itseään influna edelleen.Tämä![]()
Bojan ja Martin rakastavat toisiaan ja se näkyy.Höpön löpöä, jätäpä nyt Bojan rauhaan, menee jo saman luokan jutuiksi ku Martin pakotukset.
Kyllä muuten sanoi.Ei ole sanonut missään seksuaalisessa mielessä.
Olen, kuinka niin?Onko tää Bojanin&Janin kemioiden kieltäjä sama mamma, joka lähti pois kesken Käärijän Areena keikan?![]()
Juu se on tää palstan autisti.Onko tää Bojanin&Janin kemioiden kieltäjä sama mamma, joka lähti pois kesken Käärijän Areena keikan?![]()
Miksi sen kemian pitää tapahtua just lavalla, kun on muitakin paikkoja.Mua aina mietityttää näissä kipinöinti-jutuissa, että ihmiset tulkitsevat niitä niin omien silmälasiensa läpi. B:n ja Janin välillä näkyy ihan yhtä paljon kipinää kuin Krisin ja B:n välillä. Tai no omien lasieni läpi tulkittuna selvästi vähemmän, sillä Jan on lavalla ollessaan omissa sfääreissä tai häröilee Nacen kanssa ja haastatteluissa on hiljainen eikä juurikaan sano tai tee mitään. B saattaa kyllä yrittää jos jonkinlaista hassuttelua mutta Jan ei niihin koskaan juurikaan reagoi. Siksi B usein häröileekin Krisin kanssa. Ei se häröily kuitenkaan ole mitään seksuaalista kipinöintiä vaan vain osoitus hyvistä ja läheisistä väleistä.
Oli niin arvattavissa.Olen, kuinka niin?
Jep, kekätossarihan se. On mustis omasta shipistään ja siksi pitää aina olla kieltämässä kaikki muu, jos uskois oikeasti Bojanin ja Jeren välien olevan niin spesiaalit kuin aina väittää niin pystyis helposti ohittamaan nää viestit.Onko tää Bojanin&Janin kemioiden kieltäjä sama mamma, joka lähti pois kesken Käärijän Areena keikan?![]()
Ne on nää pari venakkoa.Miten jotkut jaksaa olla näin kiinnostuneita Bojanin kemioista eri ihmisten kanssa.Tylsääkin tylsempää
Bojan ja Jan yhdessä on niin kaunista katseltavaa ja kuunneltavaa. Hän menettää paljon, kun ei halua avata silmiäänJep, kekätossarihan se. On mustis omasta shipistään ja siksi pitää aina olla kieltämässä kaikki muu, jos uskois oikeasti Bojanin ja Jeren välien olevan niin spesiaalit kuin aina väittää niin pystyis helposti ohittamaan nää viestit.
Muut trollaa.Ne on nää pari venakkoa.
Ää, en usko et ois sitä minulle, Jan ei viehätä missään muussakaan combossa, liian tylsä, kuten myös Nace. Arvostan toki yhtyeen jäseninä.Bojan ja Jan yhdessä on niin kaunista katseltavaa ja kuunneltavaa. Hän menettää paljon, kun ei halua avata silmiään
Enpä muista että vauvalla olisi väitetty että lehmätaulu olisi NM. Muratit ja jotkut huonekasvit kuulemma olivat.Just näin. Nää on näitä Vauvan juttuja jotka muuttui tuosta vaan totuuksi ja sit niitä jankataan vieläkin.
Kyllä oli jotain tällaistakin.Enpä muista että vauvalla olisi väitetty että lehmätaulu olisi NM. Muratit ja jotkut huonekasvit kuulemma olivat.
Vähempikin kuumistelu ja hehkutus olis sit varmaan riittänyt. Nyt ei jäänyt epäselväksi,että Kärtsän esiintyminen osu suoraan johonkin...niin kuin mullekin.Koita nyt hekottaja tajuta, että noi stoorit oli mainoksia, jotka kuuluu diiliin ton festarin kanssa. Tietysti laskelmointia, että eilisen artisteista, Kärtsä- stooreilla saa eniten katsojia tililleen. Niistä saa sitten taas statistiikkaa, jolla myydä itseään influna edelleen.
Awwwh! Vähän kuin Karim ja Kärtsä toisiaanBojan ja Martin rakastavat toisiaan ja se näkyy.![]()
On kyllä mennyt mulla sitten totaalisesti ohi vaikka olin paikan vakkari. Kyllä se olisi korjattu jos näin olisi ollut.Kyllä oli jotain tällaistakin.
Eihän tästä Karimista ja Kärtsästä oo ees yhteistä materiaalia, trolli pölvästi.Awwwh! Vähän kuin Karim ja Kärtsä toisiaan![]()
Aika paljon tietää puhtaasti seuraamalla eri henkilöiden päivityksiä pitkältä ajalta. Mitä sinä et ole tehnytVauvalaisethan nää asiat tietää?!
Onpa hyvinkinEihän tästä Karimista ja Kärtsästä oo ees yhteistä materiaalia, trolli pölvästi.