V
vierailija
Vieras
Mä oon K-fani joka edelleenkään ei tiedä muuta kuin Carpe Diemin joksuilta. Mut mitään ei oo heitä vastaan. En oo shippari mut tykkään kaikista joille Kärtsä flirttaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se oli video ja siitä näkee, että kaikki oli tyttistä myöten kavereita keskenään. Kyllä se nyt valaisee lisää noita juttuja. Tossarishippaajat ei tietenkään halua tästä mitään tietää.No olipa uutta ja kiintoisaa tossakin vanhassa kuvassa, henkilö nähty jo niissä aiemmissa.
Ei näe mitenkään sitä kaikkien kaverina oloa ja ihan tossari olen.Se oli video ja siitä näkee, että kaikki oli tyttistä myöten kavereita keskenään. Kyllä se nyt valaisee lisää noita juttuja. Tossarishippaajat ei tietenkään halua tästä mitään tietää.
No K kyllä tietää muutkin biisit että.Toisin sanoen, mulla on sama maku kuin Kärtsällä!
Säkö muuten koetit parittaa Bojania Kärtsän valokuvaajan kanssaMinä poistelin Bojania kiusaavia viestejä.
No ei varmasti ku on B:n heteroutta korostava jankkis.Säkö muuten koetit parittaa Bojania Kärtsän valokuvaajan kanssa![]()
Aa, lapsellista se ficcienkin poisto.Minä poistelin Bojania kiusaavia viestejä.
Jos täällä olis Joksu-faneja, täällä varmaan puhuttais heidän jutuistaan. He ovat julkaiseet uuden biisinkin äskettäin, mut siitä oli täällä max 5 viestiä. Vai oliko edes niin montaa.Joku eilen totesi, ettei täällä ole juuri lainkaan K-faneja vaan ainoastaan JO-faneja ja trolleja. Olen vähitellen tullut samaan tulokseen. Fanitan itse JO:ta mutta en siten, että löisin ketään matalaksi tai alas siinä samalla. En välitä K:sta, mutta hänen haukkumisensa on lapsellista ja typerää ja kertoo pelkästään haukkujasta itsestään. Onko missään JO-faniryhmää, jossa ei haukuta fanittamisen ohella muita?
Mutta siinä on oikeassa et nää kaksi on kuumempia kuin K todellakin. Tämä parittaja siis.No ei varmasti ku on B:n heteroutta korostava jankkis.
Ei näe mitenkään sitä kaikkien kaverina oloa ja ihan tossari olen.
Sai suolenkiertymän kun söi 3 HK:n makkarapakettia kerrallaOnko Markusta havaintoa?
Tottakai joksut joutuu esittään et K:n läheiset kiinnostaisi (Bojan ei seurannut koskaan instassa, eikä välity mitkään läheiset välit K:hon yhdistettäviin)Tietenkään et näe, koska olet tossari ja haluat kieltää kaiken muun.
Uuh kuuma parittaja, oko iso perse?Mutta siinä on oikeassa et nää kaksi on kuumempia kuin K todellakin. Tämä parittaja siis.
Eihän puhuta K:n jutuista, mietitte vaan kellekkä influlle parittaisitte tällä kertaa, mikään musiikki vaikuta kiinnostavan.Jos täällä olis Joksu-faneja, täällä varmaan puhuttais heidän jutuistaan. He ovat julkaiseet uuden biisinkin äskettäin, mut siitä oli täällä max 5 viestiä. Vai oliko edes niin montaa.Kärtsän jutuista puhutaan ihan koko ajan eli kyllä hänen fanejaan täällä taitaa olla enemmän. Tietysti on nää pari antifania, jotka haukkuu kaiken, mutta ainakin K tuntuu kiinnostavan enemmän kuin Joksut.
Mä oon K-fani joka edelleenkään ei tiedä muuta kuin Carpe Diemin joksuilta. Mut mitään ei oo heitä vastaan. En oo shippari mut tykkään kaikista joille Kärtsä flirttaa.
Kekätossari käy kuumana parittajiin.Uuh kuuma parittaja, oko iso perse?
Ehän käy, mut samaa mieltä noiden kuumempina olosta B ja Karim.Kekätossari käy kuumana parittajiin.
Ei se muusta puhukaan, repsukka. Ei edes parittajat huoli.Kekätossari käy kuumana parittajiin.