K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanhemmat maksaa näille nuorille, pölö. Ja paljon oli vanhoja minun ympärillä ainakin K18 katsomossa.
K18 katsomossa on tietysti vanhempia ihmisiä, jotka haluaa juopotella eivätkä jaksa seisoa. Nuoret on yleensä aina permannolla. Tajuatko, että ihmisillä on ylipäätään vähemmän rahaa käytössä nykyään. Ei ne nuoretkaan joka hemmetin keikalle osta lippuja edes vanhempien rahoilla, kyllä ne liput ostetaan sinne, minne oikeasti halutaan.

Mene.Katsomaan.Se. Kuva.Ja.Laita.Silmälasit.Päähän.
Onpas tää nyt sinulle vakava paikka, löysin vain kuvan jossa näkyy takaapäin, ja ite olen kyllä sellaisen naamaversiollisen kattonut jostain. Ja siinä näytti kyllä vanhemmalta, tuskin niitä halailijoita on kahtakaan ollut. Mutta muistin et tää tilanne oli jossain sivummalla ku K kävelee sinne eteen. Plus et aattelin että lyhyemmät hiukset halaajalla.

K18 katsomossa on tietysti vanhempia ihmisiä, jotka haluaa juopotella eivätkä jaksa seisoa. Nuoret on yleensä aina permannolla. Tajuatko, että ihmisillä on ylipäätään vähemmän rahaa käytössä nykyään. Ei ne nuoretkaan joka hemmetin keikalle osta lippuja edes vanhempien rahoilla, kyllä ne liput ostetaan sinne, minne oikeasti halutaan.
Normipermannollakin suurin osa oli reippaasti keski-iän ylittäneitä, päälle muutama alaikäinen lapsi.

Onpas tää nyt sinulle vakava paikka, löysin vain kuvan jossa näkyy takaapäin, ja ite olen kyllä sellaisen naamaversiollisen kattonut jostain. Ja siinä näytti kyllä vanhemmalta, tuskin niitä halailijoita on kahtakaan ollut. Mutta muistin et tää tilanne oli jossain sivummalla ku K kävelee sinne eteen. Plus et aattelin että lyhyemmät hiukset halaajalla.
Ei ole vakavaa ollenkaan, mutta ärsyttävää, että kivenkovaan väität tietäväsi jotain, mutta olet ihan pihalla. Kuten jo aiemmin sanoin, tuosta on kuvia jossa näkee kasvot ja todellakaan ei ole juurikaan yli 30-v., kuten ei muutkaan tuossa ympärillä. Jos muistat hiuksetkin väärin taidat muistaa kaiken muunkin yhtä huonosti.

Yhteistyössä