V
vierailija
Vieras
Voi olla, sanoisin n.75 ainakin kirjoitustensa perusteella.Voi olla myös 70v!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi olla, sanoisin n.75 ainakin kirjoitustensa perusteella.Voi olla myös 70v!
Voi olla, sanoisin n.75 ainakin kirjoitustensa perusteella.
Eli nelikymppinen kuten sanottiin.Alle.
Niinku mikä pitäs näkyä ja misssäNo niin, riita poikki ja kaikki tuijottelemaan. Noin 51 minuutin kohdalla näkyy.
www.youtube.com/watch?v=5PzxFhsDvHA&list=RD5PzxFhsDvHA&start_radio=1
Hyvin näkee tästäkin videolta miten suurin osa yleisöstä on varttuneempaa porukkaa.Tässä vielä paremmin näkyy halailija kohdassa 1.15
www.youtube.com/watch?v=bUTCturokzM&list=RDbUTCturokzM&start_radio=1
Ehkä teinejä ei ole paljoa mutta suurin osa ei todellakaan ole yli 40v. Niin kuin joku tuolla laittoi, niin suurin osa on ikähaarukassa 25-45v ja alle ja yli on sitten selvästi vähemmän mutta näitäkin on. Näin oli myös areenalla. Jonossa juttelin 20-vuotiaan fanin kanssa, joka oli paikalla vanhempiensa (40+) ja pikkusisarustensa (15 ja 17) kanssa. Kaikenikäisiä siis löytyy mutta enemmistö toki teini-ikäisiä varttuneempaa.Teinit on todella pieni vähemmistö Käärijän faneista. Voitte jankata täällä ikuisuuksiin, mutta niin se vaan on. Suurin osa on yli 40.v eli reippaasti yli keski-iän. Sen jälkeen tulee lapsifanit.
Just olin tulossa sanomaan, miten näkyy, että paikalla on runsaasti nuoria.Hyvin näkee tästäkin videolta miten suurin osa yleisöstä on varttuneempaa porukkaa.
No jos sulle 40v on nuori niin…Just olin tulossa sanomaan, miten näkyy, että paikalla on runsaasti nuoria.
Näin juuri.Teinit on todella pieni vähemmistö Käärijän faneista. Voitte jankata täällä ikuisuuksiin, mutta niin se vaan on. Suurin osa on yli 40.v eli reippaasti yli keski-iän. Sen jälkeen tulee lapsifanit.
Ei puhuta teineistä täällä, kun tämä hullu stalkkeri alkaa niitäkin stalkkaamaan.Just olin tulossa sanomaan, miten näkyy, että paikalla on runsaasti nuoria.
Eipäs näykään.Just olin tulossa sanomaan, miten näkyy, että paikalla on runsaasti nuoria.
Jep.Just olin tulossa sanomaan, miten näkyy, että paikalla on runsaasti nuoria.
Ja nuoria miehiä vielä.Just olin tulossa sanomaan, miten näkyy, että paikalla on runsaasti nuoria.
Mitä hvetin väliä jonkun artistin fanien iällä tai sukupuolella on. Kaikki on kuitenkin yhtä arvokkaita. Mun oman kokemuksen mukaan Käärijän faneista suurin osa 25-40-vuotiaita, mutta tämä kokemus iästä varmaan syntyy sen mukaan, että missä somen alustoilla ja ryhmissä viettää aikaansa tai missä käy keikoilla. Eturivin superfanit ovat oma pieni ryhmänsä ja todella moni fani ei edes käy keikoilla kuin max 1-2 kertaa vuodessa ja osa ei ollenkaan.Teinit on todella pieni vähemmistö Käärijän faneista. Voitte jankata täällä ikuisuuksiin, mutta niin se vaan on. Suurin osa on yli 40.v eli reippaasti yli keski-iän. Sen jälkeen tulee lapsifanit.
Ei ole eläkeläisestä puhuttu, mutta juu hiukan nuorempi sit ku muistin.No, se halailijakin on nuori aikuinen, ei mikään eläkeläinen niin kuin täällä joku väitti. Huh, miten ei pysty millään myöntämään erehtyneensä.
Ei pidä paikkaansa. Sä et vaan halua huomata näitä esiteini-teini-iässä olevia faneja. En ihan käsitä, että onko sulla nyt tarve lytätä näitä nuoria faneja vai onko sulla joku ikäkriisi, jonka takia haluat profiloida kaikki fanit keski-ikäisiksi.Teinit on todella pieni vähemmistö Käärijän faneista. Voitte jankata täällä ikuisuuksiin, mutta niin se vaan on. Suurin osa on yli 40.v eli reippaasti yli keski-iän. Sen jälkeen tulee lapsifanit.
Trololol.Ei pidä paikkaansa. Sä et vaan halua huomata näitä esiteini-teini-iässä olevia faneja. En ihan käsitä, että onko sulla nyt tarve lytätä näitä nuoria faneja vai onko sulla joku ikäkriisi, jonka takia haluat profiloida kaikki fanit keski-ikäisiksi.
Tottakai esiteini-ikäisiäkin faneja on mutta häviävän pieni vähemmistö.Ei pidä paikkaansa. Sä et vaan halua huomata näitä esiteini-teini-iässä olevia faneja. En ihan käsitä, että onko sulla nyt tarve lytätä näitä nuoria faneja vai onko sulla joku ikäkriisi, jonka takia haluat profiloida kaikki fanit keski-ikäisiksi.
Eihän kukaan ole kieltänyt heidän olemassaoloaan. Suurin osa faneista on lapsia ja keski-ikäisiä.Ei pidä paikkaansa. Sä et vaan halua huomata näitä esiteini-teini-iässä olevia faneja. En ihan käsitä, että onko sulla nyt tarve lytätä näitä nuoria faneja vai onko sulla joku ikäkriisi, jonka takia haluat profiloida kaikki fanit keski-ikäisiksi.
Varmaan tarve lytätä teinejä ylipäätänsä. Itse käy mummokeikoilla niin ottaa koville nuoret.Ei pidä paikkaansa. Sä et vaan halua huomata näitä esiteini-teini-iässä olevia faneja. En ihan käsitä, että onko sulla nyt tarve lytätä näitä nuoria faneja vai onko sulla joku ikäkriisi, jonka takia haluat profiloida kaikki fanit keski-ikäisiksi.