V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kiitos. Etsiydy nyt vain niitten influtissien luokse, kun niitä tunnut kuolaavan.Niin onkin. Me voitaisiin sopia treffit ja illalla sitten jälkiruuaksi tsekkaan sun tissit. T. Sami
Uuuh. Minkä muotoiset sulla on, entä kuppikoko?Mitä mun muhkeilla tisseillä on tämän asian kanssa tekemistä. Ällöttää vain tuo sun kuolaamisesi ja projisointisi. Hanki oma elämä ja omat tissit.
Mitä tossa oikein niin kuin yritetään?Niin, he kävelevät käsi kädessä, halaavat pitkään ja Kärtsä on Basshunterin kainaloissa. Näistä tilanteista on useita videoita ja kuvia. Sen valittamisen ja ei ole hokemisen sijaan voisit itsekin tarkistaa nämä asiat, mutta haluat selvästi vain valittaa ja kinata. Miksi sulle on niin tärkeää se, että kenen lähellä Kärtsä on ja millä tavoin? Kuulostat pakkomielteiseltä.
Sä kaipaat selvästi miehen kosketusta ja mä olen valmis antamaan sitä. Tykkään myös nuolla. Kerro vaan aika ja paikka missä tavataanEi kiitos. Etsiydy nyt vain niitten influtissien luokse, kun niitä tunnut kuolaavan.
Mitä tossa oikein niin kuin yritetään?
Tämähän se olisi. Helsingissä meni muuten hyvin, mutta Bojan piti vähän liian itsepintaisesti kiinni Tsiilasta. Siitä käytiin yksi riitakin. Joka sitten kyllä sovittiin aika kiihkeästi, aikaa kun oli niin vähän.Kärtsä haluaa vaan tehdä Bojanin mustasukkaiseksi ja virittää kiihkoa![]()
NIiden oksalla on hyvä istuaKärtaä ja Basshunter, uuhIsot miehet kiehtoo.
Ja sä taas oot..En tiedä oletko trolli vai shippari, mutta .ä.ä.l.iö. kuitenkin.
Vuoden on nyt työstäneet tota 1 miljoonan euron budjetin karnevaaliakin.Hyvä et Bojan saa joskus hengähdystauon, se jatkuva kiertueella olo tekee hänet väsyneeksi ja flunssaiseksi.
Ei kiinnosta Seikkulin tissit.Ei kiitos. Etsiydy nyt vain niitten influtissien luokse, kun niitä tunnut kuolaavan.
Hyvä et Bojan saa joskus hengähdystauon, se jatkuva kiertueella olo tekee hänet väsyneeksi ja flunssaiseksi.
Olihan se ihan mummo.Mitä sä oikein hourit. Mummo ei ollut lavalla eikä poika mummonsa hartiolilla . Mikä pöljä sä oikein olet.
Vuoden on nyt työstäneet tota 1 miljoonan euron budjetin karnevaaliakin.
Onhan sekin välillä ihan flunssasen kuulonen.Miksi Kärtsällä ei ole ikinä flunssa, mutta Bojanilla on?
Halla-Aho ja muffinssi, kuin kaksi marjaa.Piirtäjä täällä! Mitä piirtäisin?
Niin ne itte väitti instassaan.noin iso budjetti? Oon ollu ihan pihalla
Eihän ole, hänellä näyttää olevan Tourette ja ennen kärsinyt alkoholiongelmasta, asuu ilmeisesti Dubaissa, jos toi tieto vielä pitää paikkaansa.Tuo on ollu aika söpö nuorena (2008) eli 23 v tuossa.
![]()
Basshunter – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Nyt vähän puiseva
K tykkää tisseistä, vaikka miten se sua ahdistaaEi kiitos. Etsiydy nyt vain niitten influtissien luokse, kun niitä tunnut kuolaavan.
Mä itseasiassa toivon, että Ljubljanan kaupunkikin jotenkin tukee tota proggista. Mutta voihan se olla, että tukeekin. Siellä näyttää muutenkin olevan usein kaikenlaista kulttuuriesitystä meneillään eri puolilla pitkin kesää ja vuotta. Ehkei ne peri vuokraa tuosta paikasta.noin iso budjetti? Oon ollu ihan pihalla
Siinä on vähän Joksu-lisää...Niin ne itte väitti instassaan.