V
vierailija
Vieras
No eipä kyllä ole, hyvä vitsi.E:llä karismaa, Dz:llä ei. Siinä isoin ero.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No eipä kyllä ole, hyvä vitsi.E:llä karismaa, Dz:llä ei. Siinä isoin ero.
Jep ja persoonaa.E:llä karismaa, Dz:llä ei. Siinä isoin ero.
Vai ei ole. Karseinta se haukkuminen, nimittely ja kunniaaloukkaavat jutut oli tietysti silloin 2023 ja vielä 2024, mutta kyllä niitä riitti vielä viime vuoden loppuun.En kyllä muista et ois paljoakaan haukuttu siinä kohtaa, sen verran piilossa on aina pidetty.
Dz siisKyllähän hän näyttäs jotain tehneen. Sitä on spekuloitu mutta ei tietenkään myönnä koska ei ole avoin.
Minusta kummallakaan ei ole erityisemmin karismaa, mutta Dz on suosittu artisti Balkanilla, joten lavakarismaa hänellä on pakko olla tai hänen live-esityksensä eivät myisi. Persoonaton hän tosiaan haluaa olla, pelkkää vaimeaa hymyä ja kiilotettua ulkonäköä ihan tarkoituksella. Jättää sen persoonansa vain läheistensä tiedoksi.E:llä karismaa, Dz:llä ei. Siinä isoin ero.
Aika lapsen maailmankuva sulla, jos luulet ettei jo parikymppiset käytä botoxia. Sillä estetään ryppyyntyminen, ei korjata sitä, ei se mikään ihmeaine ole.En tajua, miksi näitä naisia pitää verrata ja laittaa toisiaan vastaan.
Ensinnäkin Dz on 24-vuotias eli lähes 10 vuotta E:tä nuorempi. Ei varmasti käytä botoxia, koska ei tuon ikäisenä vielä tarvitse. Kaikkea muuta kallista tököttiä varmaan naamaansa tunkee iltaisin mutta ei sentään mitään täyteaineita. Dz:sta varmasti näkee, kun alkaa käyttää, koska hän on ollut samannäköinen 15-vuotiaasta alkaen.
Ja mitä tulee E:hen, turha verrata vuosikymmenen nuorempaan. Olisi outoa, jos ei näyttäisi vanhemmalta. Verrata voi vasta, kun Dz tulee yli kolmikymppiseksi. Dz vaikuttaa elävän sen verran terveellisemmin, että kuvittelisin hänen ehkä säilyvän varsin hehkeänä pitkään. Toisaalta hän ei paljasta omasta elämästään mitään, ei kerro edes harrastuksiaan eikä takuulla sitä, tupakoiko tai käyttääkö jotain täyteaineita tai syökö terveellisesti. B on kuitenkin vaihtanut kahvin matchaan eikä ole näkynyt tupakoimassa enää, joten voisin kyllä kuvitella, että terveellinen elämäntapa on myös Dz:n vaikutusta. Muslimina Dz ei varmaankaan juo, ellei sitten taas salaa. Näillä tavoilla ei ehkä koe tarvetta botoxiin kuin ehkä nelikymppisenä, mikä tuntuu huomattavasti järkevämmältä.
Mitä ihmettä? Eihän tuolla Kn seuralaisella ole mitään yhteistä dzeilan kanssa. Dz on tyylikäs, toinen taas halvan näköinen.Siitäs saitte typerät K fanit, jotka haukuitte Dzejlaa. Teidän omalla idolille on nykyään samannäköinen tyttöystävä.![]()
Joo eiE on anime-hahmon kaltainen. Jotain cosplay juttuja näyttää tehneen ja kokeillut erilaisia tyylejä ja ikäänkuin hahmoja. Hänen tyyli on aika erikoinen ja tykkää selvästikin kokeilla juttuja. Bbno tulee mieleen vähän.
Toinen on muovinen feikki ja toinen taas kertoo rehellisesti asioista. Tyylikkyys kaukana Itä-Euroopan mammallaMitä ihmettä? Eihän tuolla Kn seuralaisella ole mitään yhteistä dzeilan kanssa. Dz on tyylikäs, toinen taas halvan näköinen.
Hauska vitsiMitä ihmettä? Eihän tuolla Kn seuralaisella ole mitään yhteistä dzeilan kanssa. Dz on tyylikäs, toinen taas halvan näköinen.
E ei ole todellakaan halvan näköinen. Tarkista näkösi. Tosin asenteessasi taitaa olla enmmän tarkistettavaa.Mitä ihmettä? Eihän tuolla Kn seuralaisella ole mitään yhteistä dzeilan kanssa. Dz on tyylikäs, toinen taas halvan näköinen.
Näin juuri.Mitä ihmettä? Eihän tuolla Kn seuralaisella ole mitään yhteistä dzeilan kanssa. Dz on tyylikäs, toinen taas halvan näköinen.
K-fani tarkistaa nyt vain ihan itse.E ei ole todellakaan halvan näköinen. Tarkista näkösi. Tosin asenteessasi taitaa olla enmmän tarkistettavaa.
Siten että sopivat ettei suhteesta puhuta julkisuudessa.Mun on vaikea uskoa, että K lähtisi parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka koko elämä on julkista ja joka vatvoo yksityisintä elämäänsä ja kumppaneitaan podcasteissa. K on aina pitänyt selkeän rajan yksityiseen elämäänsä. Kuinkahan se tämän henkilön kanssa mahtaisi onnistua?
Mun mielestä myös on selvästi persoona ja oikea ihminen kyseessä jo ihan muutamien pienten juttujen perusteella, mitä olen nähnyt ja kuullut. Tää ig-brändi ja someolemus on markkinointia varten luotu hahmo. Muualla näyttäytyy toisenlaisena.Jep ja persoonaa.
Olen tarkistanut monta kertaa ja näin se vain on. Vertailu muihin naisiin ei ole myöskään tarpeellista eikä tervettä. E ja Dz on eri yleisöt eri kulttuureissa ja mainostavat eri juttuja.K-fani tarkistaa nyt vain ihan itse.
Eiköhän he ole asiasta keskustelleet ja sopineet missä menee raja. Onhan tää juttu jo juorulehdissä, stalkkaajien ja salakuvaajien ansiosta. Muutoin voisi aivan hyvin puhua jotain ja kukaan ei tietäisi kenestä puhuu.Mun on vaikea uskoa, että K lähtisi parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka koko elämä on julkista ja joka vatvoo yksityisintä elämäänsä ja kumppaneitaan podcasteissa. K on aina pitänyt selkeän rajan yksityiseen elämäänsä. Kuinkahan se tämän henkilön kanssa mahtaisi onnistua?
www.instagram.com
Sieltä on siirrytty toiseen paikkaan.Mikähän siinä on, että se discord on hiljentynyt kokonaan. Ei saa haukkua naisia? Se tais olla shippareiden elämänlanka vauvallakin.
Minne muka?Sieltä on siirrytty toiseen paikkaan.