V
vierailija
Vieras
Plussiin tulee lisää ehdottomasti se, että on koiramamma. Useimmat koiranomistajat ovat tosi mukavia ihmisiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Plussiin tulee lisää ehdottomasti se, että on koiramamma. Useimmat koiranomistajat ovat tosi mukavia ihmisiä.
Vain alatasoiset juntit heistäkin - siis erittäin harva.Aika lapsen maailmankuva sulla, jos luulet ettei jo parikymppiset käytä botoxia. Sillä estetään ryppyyntyminen, ei korjata sitä, ei se mikään ihmeaine ole.
Vain alatasoiset juntit heistäkin - siis erittäin harva.
Eipä muuten oo sama, sillä minä olen se aiemmin kommentoinut! Meitä on siis useampi, jotka puolustaa dzeilaaSama mamma joo, ”en ois uskonut puolustavania Seijaa”. Näkyy hei joka puolelle se muokattu ja muovinen tyyli. Ei mitään aitoa siinä balkanin muijassa.
Juujuu ja lehmät lentääEipä muuten oo sama, sillä minä olen se aiemmin kommentoinut! Meitä on siis useampi, jotka puolustaa dzeilaa![]()
Täähän on ihan naurettava kuvitelma, miksi kukaan likaisi siellä omaa nimimerkkiään?Olisko vain taas tyypillistä discordin vainoharhaisuutta. Ainahan jotkut vatvoo täällä asioita, jotka voisi puhua siellä ja repostelee nimimerkkejä ja heidän juttujaan. Hoitaisivat asiansa siellä, jos ovat aikuisia ihmisiä.