K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tuo 33 astetta ole Suomen kesässäkään nykyään harvinainen. Juotavaa mukaan ja hattu päähän. Mieluimmin aurinko kuin koko päivän kestävä rankkasade ja myrsky. Vai mitä? Bojan ja Käärijä lisäävät kuumuutta, mutta eiköhän senkin kestä. Hyvää kesää sinulle. Nauti lämmöstä.
Joillekin se on paha. Itse palan älyttömän helposti ja olen alkanut inhoamaan kesää todella paljon sen takia. Pitäisi olla jatkuvasti rasvaamassa tai pukeutua pitkähihaisiin vaatteisiin. Omia juomia ei tonne saa ottaa mukaan. En löytänyt mistään tietoa, onko mitään vesipistettä vai pitääkö kaikki vedet ostaa suoraan ylihintaan paikan päältä.

Ei toi porukka koko eturiviä vie läheskään sen mitä somessa näin. Siinä mielessä turhaa napinaa. Sitä paitsi monestihan noi fanittaa ja kannustaa useampaakin artistia ihan samalla lailla, joten mitä väliä. Kolmanneksi, jos muilla artisteilla on yhtä kovan luokan faneja ja eturiviin pyrkijöitä, kyllä he puolensa pitää.
En aina ihan tajua, miksi noista eturivin faneista valiltetaan. Jos he jaksavat ja pystyvät jonottamaan koko päivän, niin siitä vaan. Tietenkään eivät saa olla röyhkeitä muille esiintyjille tai katsojille, mutta ymmärtääkseni näin ei olekaan. Mielestäni he tosi usein postaavat myös muista esiintyjistä kuvia ja videoita. Minulla ei ole aikaa eikä jaksamista siihen, että koko päivän roikkuisin jonossa tai yhdessä paikassa, eikä yhtään haittaa, että jotkut näin viitsivät tehdä.

Yhteistyössä