K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X löytyi järkevä teksti.

"Same clowns monopolizing the festival front row 8 hours before Kä's set and through 4 artists before him ITS BEEN THREE YEARS LEAVE THE BARRIER ALONE FOR ONCE IN YOUR LIVES."

Turhaan on muiden artistien fanien päästä eturiviin kun K fanit valtaa sen heti kun portit aukeavat.
Joo, ihan sekopäitä. Luulis heidän edes joskus ajattelevan muitakin.

Wääää, miksi tätä ei ole käännetty asap? 😭😭😭 Joker out subsilla on vuoden työmäärä parissa kuukaudessa kiitos näiden Karnevaalien 😭
Olisi kiva kuulla mitä Bojan valehtelee rakkauselämästään. Otsikossakin jo on että (un)happy sitä ja tätä. No tietenkin, kun ei uskalla ottaa the love of his lifeään 🫶

Joillekin se on paha. Itse palan älyttömän helposti ja olen alkanut inhoamaan kesää todella paljon sen takia. Pitäisi olla jatkuvasti rasvaamassa tai pukeutua pitkähihaisiin vaatteisiin. Omia juomia ei tonne saa ottaa mukaan. En löytänyt mistään tietoa, onko mitään vesipistettä vai pitääkö kaikki vedet ostaa suoraan ylihintaan paikan päältä.
Toi on kyllä käsittämätön kämmi. Haluaisin tietää syyn, miksei omaa tyhjää tai sinetöityä pulloa voi viedä mukana? Siis ylipäänsä minnekään??! Rahanahneusko järjestäjiltä? Onpa törkeää, eiköhän aika moni joudu ainakin kerran omankin pullonsa täyttämään! (jos se sit maksaakin)

En aina ihan tajua, miksi noista eturivin faneista valiltetaan. Jos he jaksavat ja pystyvät jonottamaan koko päivän, niin siitä vaan. Tietenkään eivät saa olla röyhkeitä muille esiintyjille tai katsojille, mutta ymmärtääkseni näin ei olekaan. Mielestäni he tosi usein postaavat myös muista esiintyjistä kuvia ja videoita. Minulla ei ole aikaa eikä jaksamista siihen, että koko päivän roikkuisin jonossa tai yhdessä paikassa, eikä yhtään haittaa, että jotkut näin viitsivät tehdä.
Mietipäs, kun joku ns normaalikin ihminen tai fani haluaisi siihen eturiviin? Näiden sairaiden yksilöiden takia ei pääse ikinä. Mun puolesta nää vois räjäyttää pommilla.

Nämä eturivin fanit on eturivissä vain sen takia että saisivat kontsaa Instagrammiin ja TikTok:iin. He voisivat ihan hyvin olla joskus muualla kuin edessä, varsinkin festareilla jossa on monta esiintyjää.

Ruisrockin saa tuoda vain tyhjän vesipullon jonka voi ilmaiseksi täyttää vesipisteillä. Ruisrockissa jaetaan myös Coca-Colaa ilmaiseksi.

Yhteistyössä