V
vierailija
Vieras
Joo ja sekä B että Dz ovat sanoneet olevansa onnellisia ja rakastuneita. Dz ja Ana taitaa olla ihan vaan kavereita.Eikös ne vasta olleet Dz synttäreitä viettämässä Venetsiassa yhdessä. B ja Dz siis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo ja sekä B että Dz ovat sanoneet olevansa onnellisia ja rakastuneita. Dz ja Ana taitaa olla ihan vaan kavereita.Eikös ne vasta olleet Dz synttäreitä viettämässä Venetsiassa yhdessä. B ja Dz siis.
Tseikku haluaa kunnon miehen/naisen, jolla on rahaa. Bojan varmaan osoittautui hermoheikoksi laiskamadoksi, joka ei kauaa äidin rahoilla porskuta. Nyt vaan rikkaampaa etsimään.Siis mitä? Paljon rahaa onaava mies = tyttö. Jes jes. Ja kiviäkin kiinnostaa joku tylsääkin tylsempi aidanseiväs kuten Seija
On se semmonen pikku kuttaperkkanukle. Sileä iho ja pyöristyy naismaisesti pyllystä, jos syö 10 kaloria liikaa lounaallaB ei ole feminiininen. Lopeta tuo hölynpöly.
Tseikku haluaa kunnon miehen/naisen, jolla on rahaa. Bojan varmaan osoittautui hermoheikoksi laiskamadoksi, joka ei kauaa äidin rahoilla porskuta. Nyt vaan rikkaampaa etsimään.
Jos Dz on kiinnostunut vain rahasta, B ansaitsee parempaa.Tseikku haluaa kunnon miehen/naisen, jolla on rahaa. Bojan varmaan osoittautui hermoheikoksi laiskamadoksi, joka ei kauaa äidin rahoilla porskuta. Nyt vaan rikkaampaa etsimään.
Kukas me B:lle keksittäis?Jos Dz on kiinnostunut vain rahasta, B ansaitsee parempaa.
Ei kai edes missään ollut todisteita että Dz olisi juuri Anaa mennyt tapaamaan?Aloitetaanpa keskustelu: erään serbialaisen verkkosivuston mukaan Dz oli NS:ssä toissapäivänä, ja luin Redditistä, että oli Anan syntymäpäivä. Siellä puhutaan mahdollisesta sovinnosta. Luulen, että B ja Dz ovat tuskin nähneet toisiaan viimeisten kahden kuukauden aikana. Onko mahdollista, että he ovat eronneet? Mielestäni Dz mieluummin on jonkun paljon rahaa omaavan miehen kanssa, kuten tuon tytön.
Jonkun elättäjän B selkeästi tarvitsee. Voi rauhassa käydä haastatteluissa kertomassa miten rankkaa on olla jatkuvalla kiertueella.Jos Dz on kiinnostunut vain rahasta, B ansaitsee parempaa.
Ei kai mikään muu ole varmaa kuin että hän nousi autoon Belgradin lentokentällä.Ei kai edes missään ollut todisteita että Dz olisi juuri Anaa mennyt tapaamaan?
Todisteita ei ole. Verkkosivusto näyttää videon Dzistä Belgradin lentokentällä yhden managereistaan ja bändinsä kosketinsoittajan kanssa. Verkkosivuston mukaan Dz meni NS:ään (seurasivatko he autoa?). Hän olisi voinut vain mennä tervehtimään, mutta jotkut Redditin käyttäjät ovat toista mieltä.Ei kai edes missään ollut todisteita että Dz olisi juuri Anaa mennyt tapaamaan?
Siis onko tää nyt eri juttu kuin se lauantain stoori Montenegrosta?Jonka Seikku itse laittoi?Ei kai mikään muu ole varmaa kuin että hän nousi autoon Belgradin lentokentällä.
Luulen, että hän oli lentokentällä sunnuntaina. Mutta on outoa, että hänellä on vapaapäiviä eikä hän ole menossa Ljubljanaan. Ja vaimolla on konsertti Kroatiassa perjantaina.Siis onko tää nyt eri juttu kuin se lauantain stoori Montenegrosta?Jonka Seikku itse laittoi?
Mikä siinä on outoa? Sillähän voi olla vaikka mitä työjuttuja. Tuolla Serbiassakin oli bändin ja jonkun muun kanssa liikkeellä.Luulen, että hän oli lentokentällä sunnuntaina. Mutta on outoa, että hänellä on vapaapäiviä eikä hän ole menossa Ljubljanaan. Ja vaimolla on konsertti Kroatiassa perjantaina.
*Ja vaimolla on konsertti Kroatiassa perjantaina: Tämä lause on virheellinen.Luulen, että hän oli lentokentällä sunnuntaina. Mutta on outoa, että hänellä on vapaapäiviä eikä hän ole menossa Ljubljanaan. Ja vaimolla on konsertti Kroatiassa perjantaina.
Onpas kiva, jalat maassa oleva nainen vaikuttaa olevan ja sopiva K:lle.No kuulehan. Se naisihminen, jonka kanssa K nähtiin pussailemassa lentokoneen ykkösrivillä, on kertonut omassa podcastissaan löytäneensä itselleen uuden "halikaverin". Viikonloppuna hän postaili kuvan kattilallisesta siskonmakkarasoppaa, pöytä oli katettu kahdelle. Kuva oli otettu suoraan pöydän päältä siten, että neito seisoi tuolilla, ja siinä näkyivät myös hänen valkoisiksi lakatut varpaankyntensä. Ja nyt sitten täällä immeiset päättelee, että K oli hänen kanssaan sopalla.
Tässä lyhykäisesti tapahtumat, joihin täällä on viitattu nyt monen sivun edestä.
Haluan B:lle parasta. Dz ei kiinnosta minua ihmisenä, koska hän vaikuttaa hyvin erilaiselta kuin hän; mielestäni hän sopi paremmin S:lle (vaikka suhde olikin vaikea etäisyyden vuoksi).Kiinnostaako teitä Siilan liikkeet siksi, että nainen on teistä itsessään kiinnostava (mikä on täysin käsittämätöntä) , vaiko Bojanin mahdollisena puolisona?
Tuskinpa ois halunnut tulla kuvatuksi verkkareissa ilman meikkiä.Olisiko Dz voinut soittaa paparazzeille? Mistä syystä?
HesaastMistäköhän pod on kotoisin, puhuu aika kirjakieltä ilman murretta.
Ei kai mikään muu ole varmaa kuin että hän nousi autoon Belgradin lentokentällä.
Kiinnostaako teitä Siilan liikkeet siksi, että nainen on teistä itsessään kiinnostava (mikä on täysin käsittämätöntä) , vaiko Bojanin mahdollisena puolisona?
Onpas kiva, jalat maassa oleva nainen vaikuttaa olevan ja sopiva K:lle.