V
vierailija
Vieras
Lapsihaaveet saa vielä hylätä noiden nahkahousujen takia.Missä siellä? Itse löysin vain pohdintaa siitä, miten kuuma K:lle tulee nahkahousuissa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lapsihaaveet saa vielä hylätä noiden nahkahousujen takia.Missä siellä? Itse löysin vain pohdintaa siitä, miten kuuma K:lle tulee nahkahousuissa...
Keksikää mummot itse jotakin uutta ja nerokasta sanottavaa, niin ei tarvitse jatkuvasti lainata muiden vanhoja juttuja.Onko Ljublajanan taivaalle jo muodostunut sateenkaari merkiksi, että Bojan ja Käärijä saivat toisensa sillai?
Tuskin on omistettu kellekään yksittäiselle, hah hah.Keksikää mummot itse jotakin uutta ja nerokasta sanottavaa, niin ei tarvitse jatkuvasti lainata muiden vanhoja juttuja.
Höpö höpö.Homot harrastaa harvoin kalastamista. Ne inhoaa kalanhajua![]()
Onpa mummolla mahtavat vitsit vai onko vain sterotyyppinen käsitys homoista. Typerä juttu kummin vaan.Homot harrastaa harvoin kalastamista. Ne inhoaa kalanhajua![]()
Täh, oot sitten välttynyt K.Helenan "ollaan kalakavereita" -jutuilta....Onko Tommi kova kalamies?
Sitä sun Brokeback Mountain -elokuvaasi ei lasketa todistusaineistoksi homojen kalaharrastuksestaHöpö höpö.
Vauvahylkeitä saa aina, vaikka omat siimahännät hyytyisivätLapsihaaveet saa vielä hylätä noiden nahkahousujen takia.
Se kultainen sateenkaari oli ehkä fresh vielä tässä saagassa 2023 mut nykyään puhkikulutettu.Tuskin on omistettu kellekään yksittäiselle, hah hah.
Siinä myös toinen ikivanha ja puhkikulunut juttu.Vauvahylkeitä saa aina, vaikka omat siimahännät hyytyisivät![]()
Huurumuna mummojen pöksyt on puhkikuluneet BoJeren takia.Siinä myös toinen ikivanha ja puhkikulunut juttu.![]()
Miltähän ne haiseeHuurumuna mummojen pöksyt on puhkikuluneet BoJeren takia.
Miten voi olla puhkikulutettu, kun sitä sateenkaarta ei oo vielä ees ilmestyny, kun Bojan ja Jere ei vissiin oo vielä saaneet toisiaan sillai?Se kultainen sateenkaari oli ehkä fresh vielä tässä saagassa 2023 mut nykyään puhkikulutettu.
Rautakangesta sitten: koko shippisatu sateenkaarineen on puhkikulutettu ja -kaluttu.Miten voi olla puhkikulutettu, kun sitä sateenkaarta ei oo vielä ees ilmestyny, kun Bojan ja Jere ei vissiin oo vielä saaneet toisiaan sillai?![]()
Rautakangesta sitten: koko shippisatu sateenkaarineen on puhkikulutettu ja -kaluttu.
eri
Tää on niin mautonta ettei saa enää ees kunnon trollausta käyntiin.Miten voi olla puhkikulutettu, kun sitä sateenkaarta ei oo vielä ees ilmestyny, kun Bojan ja Jere ei vissiin oo vielä saaneet toisiaan sillai?![]()
Jerellä poikaystävät vaihtunuRautakangesta sitten: koko shippisatu sateenkaarineen on puhkikulutettu ja -kaluttu.
eri