V
vierailija
Vieras
Apua, arvasin että täältäpä tietenkinEn ole hän, mutta näki heti, että mummot puolustelemassa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Apua, arvasin että täältäpä tietenkinEn ole hän, mutta näki heti, että mummot puolustelemassa![]()
Ihan eriltä vaikuttaa, pöljä.Apua, arvasin että täältäpä tietenkin![]()
Mitä hittoa selität. Pikemminkin joku mummo täältä eli sinä ja sun kaveri kaiketi, riehutte siellä ja puhutte paskaa ja esitätte asiantuntijaa. Olihan siellä festariduunia tehnyt tyyppikin (oli totta tai ei), mutta hän joka tapauksessa on ihan oikeassa siinä, että kyllä ne sähkölaitteet, mitä tollasissa ulkoilmatapahtumissa käytetään, kestää rankempaakin sadetta. Niissä on ihan omat standardit.En ole hän, mutta näki heti, että mummot puolustelemassa![]()
Se yks oli ihan oikeassa, ettei standardit ole samat välttämättä tuolla päin. Ja sinä jatkoit riehumistasi sielläMitä hittoa selität. Pikemminkin joku mummo täältä eli sinä ja sun kaveri kaiketi, riehutte siellä ja puhutte paskaa ja esitätte asiantuntijaa. Olihan siellä festariduunia tehnyt tyyppikin (oli totta tai ei), mutta hän joka tapauksessa on ihan oikeassa siinä, että kyllä ne sähkölaitteet, mitä tollasissa ulkoilmatapahtumissa käytetään, kestää rankempaakin sadetta. Niissä on ihan omat standardit.
Noloa.Apua, arvasin että täältäpä tietenkin![]()
Se yks oli ihan oikeassa, ettei standardit ole samat välttämättä tuolla päin. Ja sinä jatkoit riehumistasi siellä![]()
No aika märkää porukkaa siellä näytti olevan ja maa lainehti. Jos lämppäri ei kiinnosta niin ei kai niitä pakko ole kuunnella.Siis. Joku täällä siis ei menny siksi että satoi. Ja missasi sitten osan? Jos on lipun ostanut niin eikö kannattaisi kokea se koko tapahtuma niin että menis jo heti kun portit aukeaa? Sateelta pääsee aina suojaan. Vettä se vain on. Ja järkevät varautuu sadetakein tai -ponchoin ihan varmuuden vuoksi!
Kuten sanoin, en osallistunut keskusteluun, kun siellä oli jo tarpeeksi muita, jotka sanoi samaa. Slovenia taitaa olla kuitenkin verrattain eurooppalainen maa kuten esim Tsekit, jossa Kärtsä esiintyi viime kesänä isoilla festareilla. Eiköhän he osaa asiat paremmin kuin kompostimummot.Se yks oli ihan oikeassa, ettei standardit ole samat välttämättä tuolla päin. Ja sinä jatkoit riehumistasi siellä![]()
Tyhmiä mummojahan täältä vaan lähtiSiis. Joku täällä siis ei menny siksi että satoi. Ja missasi sitten osan? Jos on lipun ostanut niin eikö kannattaisi kokea se koko tapahtuma niin että menis jo heti kun portit aukeaa? Sateelta pääsee aina suojaan. Vettä se vain on. Ja järkevät varautuu sadetakein tai -ponchoin ihan varmuuden vuoksi!
No eipä ole, kehittymätön maa, jossa elintaso matala. Tsekit ja Slovakiat on ihan eri asteella.Kuten sanoin, en osallistunut keskusteluun, kun siellä oli jo tarpeeksi muita, jotka sanoi samaa. Slovenia taitaa olla kuitenkin verrattain eurooppalainen maa kuten esim Tsekit, jossa Kärtsä esiintyi viime kesänä isoilla festareilla. Eiköhän he osaa asiat paremmin kuin kompostimummot.
Näköjään täällä ja Jodelissa kommentoi vielä tyhmempiä mummoja ja trolleja.Tyhmiä mummojahan täältä vaan lähti![]()
Siinähän haukkuvat, ei vois vähempää kiinnostaa, minulle oli muutenkin tärkeämpää nähä tietyt nähtyvyydet, joihin lähin heti kun Varsovan lento laskeutui.No aika märkää porukkaa siellä näytti olevan ja maa lainehti. Jos lämppäri ei kiinnosta niin ei kai niitä pakko ole kuunnella.
Ihan hyvää keskusteluahan siellä oli.Näköjään täällä ja Jodelissa kommentoi vielä tyhmempiä mummoja ja trolleja.
Ja joo, en pystynyt sit meneen ollenkaan ku täällä alettiin haukkua minua, juon siideriä ihan täällä hotellihuoneessa.Siinähän haukkuvat, ei vois vähempää kiinnostaa, minulle oli muutenkin tärkeämpää nähä tietyt nähtyvyydet, joihin lähin heti kun Varsovan lento laskeutui.
Plus itken, oon silleen erityisherkkä ihminen kai, toi olis ollut minulle liian iso tilaisuus muutenkin yksin. Parempi näin.Ja joo, en pystynyt sit meneen ollenkaan ku täällä alettiin haukkua minua, juon siideriä ihan täällä hotellihuoneessa.
Oli siellä pari täältä, jotka alkoi haukkumaan muut keskustelijat menemään töihin yms. Parhaatkin puhujatIhan hyvää keskusteluahan siellä oli.
No tuskin, ei ollut itellä fiilistä seurata ees lähetystä kuin pienet pätkät, luin jodelista et K:n osuuden kohalla tuli mainoksia.no tuliko se TML? Miksen bongaa sitä mistään?
Käärijä esitti Jokereiden kanssa CCC mutta sitä ei näytetty lähetyksessä.no tuliko se TML? Miksen bongaa sitä mistään?