V
vierailija
Vieras
Niin ja oothan nyt varmasti tarkistanut kaikkien osalta, että kuka on alkanut seurata ketäkin? Se on tärkeätä tietoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tossareita ei ole enää muualla kuin sinun päässäsi.Tossarit kyllä kuvittelee.
Instagram näyttää sinulle ehdotuksena sellaisten ihmisten julkaisuja, joita et seuraa, ja Dzin siskon julkaisu ilmestyi minulle.Niin ja oothan nyt varmasti tarkistanut kaikkien osalta, että kuka on alkanut seurata ketäkin? Se on tärkeätä tietoa.
Aito lakannut seuraamasta kekätossaria, mitä tapahtui?Niin ja oothan nyt varmasti tarkistanut kaikkien osalta, että kuka on alkanut seurata ketäkin? Se on tärkeätä tietoa.
He eivät ole mikään outo pari. Et vain tunne häntä henkilökohtaisesti ja saat väärän kuvan siitä, miltä hänestä kamerassa näyttää.Haloo, ei kai kukaan nyt enää kuvittele Bstä ja Jerestä mitään. Mutta ei se sitä tosiasiaa muuta, että B ja Tsiila on outo pari.
Juu juu, niin aina. Ethän sä oikeasti mitään seuraa ja stalkkaa, tuli kuin faksi JäätteenmäelleInstagram näyttää sinulle ehdotuksena sellaisten ihmisten julkaisuja, joita et seuraa, ja Dzin siskon julkaisu ilmestyi minulle.
Ei niin. Edes shipparit eivät kuvittele enää mitään. Fiilistelevät ystävyyttä ja leikkimielistä poikaystävä läppää. Korkeintaan muutama, jolla on edelleen puurot ja vellit harhaisesti sekaisin. Kaikilla ois paljon helpompi, jos vain voisi hyväksyä todennäköinen kumppani ja hänen läsnäolonsa. Ja se, että K:kin on tärkeä ystävä ja myös hänellä oli perhe mukana. Pitääkö kumppanin ja ystävän muka joka ikinen kerta sulkea toisensa ulkopuolelle?Haloo, ei kai kukaan nyt enää kuvittele Bstä ja Jerestä mitään. Mutta ei se sitä tosiasiaa muuta, että B ja Tsiila on outo pari.
Toimiiko tämä?Olisiko jollain ystävällisesti antaa toimiva linkki Rtvslo Karnevaalitallennukseen? Olen yrittänyt etsiä, mutta aina saan vaan Bad Gateway![]()
Niinhän sä luulet. Vilasepa vaikka XitteriäTossareita ei ole enää muualla kuin sinun päässäsi.
No pitäskö sun mennä sitten sinne riehumaan?Niinhän sä luulet. Vilasepa vaikka Xitteriä
Miten jotain voi oikeasti kiinnosta kahden pahvihahmon suhde????He eivät ole mikään outo pari. Et vain tunne häntä henkilökohtaisesti ja saat väärän kuvan siitä, miltä hänestä kamerassa näyttää.
Oikeesti? Yökkistä.Apua nyt se stalkkerimummo on mennyt lähentelemään K:n isää.
No mut kun tää on niitä paikallisia, ja se ei saa faniseuraa mistään siellä päin.Miten jotain voi oikeasti kiinnosta kahden pahvihahmon suhde????
Mitä on tehnyt ja onko S:llä alkavaApua nyt se stalkkerimummo on mennyt lähentelemään K:n isää.
Ei ainakaan se Nacen halailija, kun tuli samassa koneessa minun kanssa.Onko joku suomalainen jatkanut Kroatiaan?
Mutta taitaa toisaalta olla enemmän joksufaneja kyllä.Ei ainakaan se Nacen halailija, kun tuli samassa koneessa minun kanssa.
Se K:n isän lähentelijä ainakin.Onko joku suomalainen jatkanut Kroatiaan?
Onko tää yksityishenkilöiden syalkkaus jotenkin hyväksyttävämpää?Se puolalaisen kaveri, mummofani ainakin näköjään on.
Eli?Se K:n isän lähentelijä ainakin.
Mutta Belgradin Joksujen keikalta ei postannut mitään. Mark vahingossa latasi kuvan jossa näkyy hän ja B backstagella. Pariisin keikalta ei myöskään postannut mitään vaikka useampi fani näki hänet siellä. Eiköhän Dz käy Joksujen keikoilla aina kun vaan aikataulut sallii, kuten B käy Dz keikoilla.No onhan, ja Hollannissa myöskin Bojania ja Jereä, sinullapa puuttuu todisteet paikalla olosta tuolla.