V
vierailija
Vieras
Ihan sama.Markokin on yllättäen Ljubljanassa viettämässä Dzejkun siskon synttäreitä. Kaikki Dzejkun ystävät ja sukulaiset on siellä, mutta Dzejkkuko muka muualla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan sama.Markokin on yllättäen Ljubljanassa viettämässä Dzejkun siskon synttäreitä. Kaikki Dzejkun ystävät ja sukulaiset on siellä, mutta Dzejkkuko muka muualla.
En tiedä, onko tämä trollaamista vai onko sinulla ongelma. Jos joku kiistää B:n ja Dz:n olevan yhdessä, ja siihen viittaavia vihjeitä on, koska useita Dz:hen kytköksissä olevia ihmisiä on Ljubljanassa, miksi kiellät jatkuvasti ilmeisen asian tai pilkkaat tilannetta?Ei kiinnosta missä se haahka luuhaa.
Onko sulla joku ongelma, että jengi reissaa K:n perässäHöpö höpö.
Vamma päässä kuulemma.Tossa mentiin kyllä liian pitkälle.
Mistä tämä viha ja katkeruus joksuja kohtaan tulee? Sekö, kun Bojanista ei tullutkaan suomen vävyä, vai mistä ihmeestä? Ettekö te kuitenkin ole Kn faneja ja nämä bändiläiset ovat kn ystäviä, miksi pitää arvostella oman idolin ystäviä? Samallahan sä pilkkaat idolisi valintoja ja lähipiiriä.Ai niin onhan niillä yksi keikka sovittuna loppuvuodelleHyvähän se tietty on, että saavat nyt levätä kun ovat olleet viimeiset 3 v jatkuvasti kiertueella.
Aika moni näyttää olevan Kroatiassa. Mikä sua oikein vaivaa, onko K:n Kroatiassa esiintyminen B:ltä pois vai mikä sun ongelma on.Höpö höpö.
Ihan ohiksena kysyn, et miksi Bojanista ois pitänyt tulla suomen vävy ja kuka sellaista on ees odottanut? Harhaista settiä.Mistä tämä viha ja katkeruus joksuja kohtaan tulee? Sekö, kun Bojanista ei tullutkaan suomen vävyä, vai mistä ihmeestä? Ettekö te kuitenkin ole Kn faneja ja nämä bändiläiset ovat kn ystäviä, miksi pitää arvostella oman idolin ystäviä? Samallahan sä pilkkaat idolisi valintoja ja lähipiiriä.
Mitä jos itse lakkaisit vastaamasta selviin trollauksiin ja provosointi yrityksiin. Niin tylsää ja läpinäkyvää.Mistä tämä viha ja katkeruus joksuja kohtaan tulee? Sekö, kun Bojanista ei tullutkaan suomen vävyä, vai mistä ihmeestä? Ettekö te kuitenkin ole Kn faneja ja nämä bändiläiset ovat kn ystäviä, miksi pitää arvostella oman idolin ystäviä? Samallahan sä pilkkaat idolisi valintoja ja lähipiiriä.
Päävamma tai ei mutta kuvottavaa.Vamma päässä kuulemma.
Miksi kuvittelet, että mä olen Kn fani?Mistä tämä viha ja katkeruus joksuja kohtaan tulee? Sekö, kun Bojanista ei tullutkaan suomen vävyä, vai mistä ihmeestä? Ettekö te kuitenkin ole Kn faneja ja nämä bändiläiset ovat kn ystäviä, miksi pitää arvostella oman idolin ystäviä? Samallahan sä pilkkaat idolisi valintoja ja lähipiiriä.
Kiitos! ToimiiToimiiko tämä?
![]()
Nevihta, ki je skoraj odpovedala koncert, in večer, ki je postal nepozaben
Na Karnevalu je vročino zamenjal hud naliv, a množica je vztrajala. Kljub poplavam, tehničnim težavam in negotovosti je koncert ob desetletnici Joker Out navdušil z akrobati, gosti, čustvenim zaključkom in močnim občutkom skupnosti.www.rtvslo.si
Mitä ihmettä teet kompistissa, jos et oo kummankaan fani?Miksi kuvittelet, että mä olen Kn fani?
Onko sullakin päässä vikaa?Mitä ihmettä teet kompistissa, jos et oo kummankaan fani?
Veikkaan, että kaikilla on, jotka aikaansa tässä ketjussa viettää.Onko sullakin päässä vikaa?
Varmaan oot sama, joka aikoinaan häpesi Kärtsääkin joka välissä. Nyt on sitten vaan uusi tyyppi näitä sun tunteita varten. Voivoi.Aina tota Häärijää saa hävetä.Ihan hassum hauska muuten,mut noi mahajutut ja muu viuhahtelu...En kestä!Nolottaa!
Tunnustatko sinäkin?Veikkaan, että kaikilla on, jotka aikaansa tässä ketjussa viettää.
Millä tapaa discord ois parempi paikka.Veikkaan, että kaikilla on, jotka aikaansa tässä ketjussa viettää.
Tänne ajautunut kun tää ketju keikkuu tuossa tyrkyllä jatkuvasti. Jäänyt seuraamaan kun te ootte niin sekaisin.Mitä ihmettä teet kompistissa, jos et oo kummankaan fani?
Tämä se vasta sairasta onkin.Tänne ajautunut kun tää ketju keikkuu tuossa tyrkyllä jatkuvasti. Jäänyt seuraamaan kun te ootte niin sekaisin.
Rakas vaimoni kuoli alkutalvesta ja minun elämäni on ollut sen jälkeen tyhjää. Tämä ketju on tuonut elämääni paljon iloa sen jälkeen.Tämä se vasta sairasta onkin.
Kaikki on Saimaan rannalla, kolme sormea perseessä, Visulahti.
Ei kannata provosoitua, täällä on vaan muutama ikävä tyyppi. Jokerit on symppiksiä ja heidän ystävyys Kn kanssa on ihanaaMistä tämä viha ja katkeruus joksuja kohtaan tulee? Sekö, kun Bojanista ei tullutkaan suomen vävyä, vai mistä ihmeestä? Ettekö te kuitenkin ole Kn faneja ja nämä bändiläiset ovat kn ystäviä, miksi pitää arvostella oman idolin ystäviä? Samallahan sä pilkkaat idolisi valintoja ja lähipiiriä.