K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi olisi tehty tietty maksu Joksujen kanssa, eikös se maksu ollut nyt sitten isompi heille, kun kaiken aikaa näytettiin heidän biisejään? Jos ois tullut Ccc joksuille ois maksettu sen verran vähemmän.
Ei jumalauta. 🤯 Ei se noin mene. Varsinkin kun kyse on Kärtsän biisistä, jota tuossa versioitiin. Siinä oli esiintyjinä Joksut ja Kärtsä ja jokainen on oikeutettu korvauksiin omasta esityksestään. Biisin kirjoittajat on K + Kiro +Allu eli myös biisin tekijöille maksetaan. Ehkä asiaa mutkistaa vielä se, että kyse on cover-versiosta.
 
Kysyin tekoälyltä onko Rtvslo varakas, niin vastaus oli ei. Se on kamppaillut jo pitkään taloudellisten vaikeuksien kanssa ja tehnyt tappiollista tulosta. Viime vuosi oli pitkään aikaan ylijäämäinen, mutta rahat menivät aiempien tappioiden ja velkojen paikkailuun. Se toimii siis tiukalla budjetilla ja yrittää nousta vakaammalle pohjalle.
Samoin on YLE eikä ole mitään ongelmaa näyttää Kn konsertteja.
 
Siis sillä lailla tarkoitan, että tuskinpa menivät siinä kentällä esittäytymään ja juttelemaan. Ainakin itselle tuli sellainen olo, että ns. tuntevat.
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
 
Ei jumalauta. 🤯 Ei se noin mene. Varsinkin kun kyse on Kärtsän biisistä, jota tuossa versioitiin. Siinä oli esiintyjinä Joksut ja Kärtsä ja jokainen on oikeutettu korvauksiin omasta esityksestään. Biisin kirjoittajat on K + Kiro +Allu eli myös biisin tekijöille maksetaan. Ehkä asiaa mutkistaa vielä se, että kyse on cover-versiosta.
No maksoi he nytkin siitä ajasta Joksuille. eli ei se 100% lisää kuluja ois tuonut niille minuuteille, torvi.
 
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
Kun vaan tietäisivät, että näillä on pakkomielle jakaa niitä asioita palstoilla ja somessa. Olisi ihan hyvä infota tästä eteenpäin.
 
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
No voih apua 🫣 Tätä vähän pelkäsinkin. No tää on ehkä asia, josta laittaisin Kärtsälle tai Mikelle viestiä hienovaraisesti tietysti. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mitään erityisesti yksityisasioihin liittyvää kertoneet tai edes uraan liittyviä salassapidettäviä juttuja.
 
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
Täysin tuntematon ohikulkija ja kumminkin karnevaalikonsertissa fanien juttuja kuuntelemassa, joku tässä tarinassa kusee, en usko et puhuisivat J:n asioita täysin vapaasti ilman hänen lupaansa myöskään.
 
Minä uskon täysin, että kyse on tekijänoikeuksista, koska vielä ennen lähetystä sitä mainostettiin Käärijällä ja Devitolla televisiossa. Miksi olisivat näin tehneet, jos olisivat pitäneet näiden esitystä sopimattomana? Ja miten K:n paidattomuus olisi millään tavalla sopimattomampaa kuin Juren paidattomuus tai Bojanin housuttomuus. Aivan typerää päättelyä. Tottakai priorisoidaan kotimainen musa, mutta varmasti olisi näytetty nämä vierailijat, jos siihen olisi ollut mahdollisuus. Tekijänoikeudet on monimutkainen juttu ja levy-yhtiökin varmaan tulee siinä mukaan kuvioon. Kyllähän K näkyi tv:ssä, biisiä ei vain näytetty, joten selvästi kyse on tekijänoikeuksista eikä siitä, että K ei olisi sopiva slovenialaiseen televisioon.
 
Minä uskon täysin, että kyse on tekijänoikeuksista, koska vielä ennen lähetystä sitä mainostettiin Käärijällä ja Devitolla televisiossa. Miksi olisivat näin tehneet, jos olisivat pitäneet näiden esitystä sopimattomana? Ja miten K:n paidattomuus olisi millään tavalla sopimattomampaa kuin Juren paidattomuus tai Bojanin housuttomuus. Aivan typerää päättelyä. Tottakai priorisoidaan kotimainen musa, mutta varmasti olisi näytetty nämä vierailijat, jos siihen olisi ollut mahdollisuus. Tekijänoikeudet on monimutkainen juttu ja levy-yhtiökin varmaan tulee siinä mukaan kuvioon. Kyllähän K näkyi tv:ssä, biisiä ei vain näytetty, joten selvästi kyse on tekijänoikeuksista eikä siitä, että K ei olisi sopiva slovenialaiseen televisioon.
👆💯
 

Yhteistyössä