K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos, että vastasit, vaikka löysinkin tämän tässä välissä jo omin neuvoin.
 
Äläpä rupea tulkitsemaan. En shippaa yhtään ketään. Todella kaksinaismoralistista vinkun ketjun ulkopuolisista B shippauksista ja pakottaa täällä K yhteen kaikkien muiden kanssa kuin se olisi yhtään sen fiksumpaa.
Tästä olen samaa mieltä. Mitä järkeä on haukkua yhtä shippiä ja keksiä koko ajan itse samanlaisia lisää? K on vasta tapailuvaiheessa radiotoimittajan kanssa, mutta on silti ääliömäistä vääntää suhdetta vain siksi, että sattuu tekemään töitä jonkun kanssa.
 
Äläpä rupea tulkitsemaan. En shippaa yhtään ketään. Todella kaksinaismoralistista vinkun ketjun ulkopuolisista B shippauksista ja pakottaa täällä K yhteen kaikkien muiden kanssa kuin se olisi yhtään sen fiksumpaa.
Mitä yrität sössöttää, ei sun tekstistä saa mitään selvää. Kannattaa vähentää kaljan juomista, selvästi olet ottanut ainakin 24 tölkkiä.
 
Tästä olen samaa mieltä. Mitä järkeä on haukkua yhtä shippiä ja keksiä koko ajan itse samanlaisia lisää? K on vasta tapailuvaiheessa radiotoimittajan kanssa, mutta on silti ääliömäistä vääntää suhdetta vain siksi, että sattuu tekemään töitä jonkun kanssa.
Mistä hemmetin radiotoimittajasta puhut🤣 nyt on faktat taas hukassa ja asiat muutenkin sekaisin. Onko täällä joku tekoälybotti kirjoittamassa näitä toopeiluita.
 
Tästä olen samaa mieltä. Mitä järkeä on haukkua yhtä shippiä ja keksiä koko ajan itse samanlaisia lisää? K on vasta tapailuvaiheessa radiotoimittajan kanssa, mutta on silti ääliömäistä vääntää suhdetta vain siksi, että sattuu tekemään töitä jonkun kanssa.
Juuri näin.💯 Bojanin pitäisi ymmärtää, että Jere ja Karim ovat suhteessa. Sen sijaan Bojan yrittää viedä Karimia Jereltä. Tosi lapsellista pikku slovakilta, ei hän tule Karimia saamaan.
 

Yhteistyössä