K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja sinne nyt ois ollut helppoa saada silta laitettua, jos olisikin tulvinut. Mutta ei se tie alueelle, josta sinnekin mentiin, tosiaan tulvinut.
Todellakin se tie josta vippiin mentiin tulvi juuri portin edestä. Vettä tai "vettä" oli parikymmentä senttiä kun alueelta käskettiin ulos, ja hieman vähemmän kun päästiin takaisin sisälle. Ja vesi oli nimenomaan aitojen ulkopuolella mutta mistään kohdasta ei päässyt kuivin jaloin yli. Palokunta pumppasi ainakin siinä vaiheessa alueen sisällä ja bäkkärin sisäänkäynnillä.
 

Yhteistyössä