K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en saa milelestäni erään jäätävää boneria. Enkä voi kertoa asiasta kellekään, koska asia on räjähdysherkkä
Taasko on joku saumatutkija asialla. Ihan sama kenen saumoista kyse, mutta nää on aina yhtä typeriä juttuja. Paras oli se HetGrote ja Bojanin yläterttu 🤣 Mammat innostui jostain housuntaitteista ihan liikaa ja siinä samassa unohtui kyseisen elimen sijainti.

Voihan vattuuuu, ei tullut minusta lisäkroisosta. Ostajakandidaatti, joka tarjosi mökistä huikean summan vetäytyi, koska lesken hallintaoikeuden poistamisessa venyi lesken hidastelun takia. No, jos tää jää tälleensä, niin leski jatkaa paikan turhien kulujen maksamista, eikä saa pyytämäänsä järkkyä summaa luopumisesta, ja mä katselen aikanaan mitä paikan kanssa tapahtuu kun hänestä aika jättää.
Että harmittaa, koska ostajat olivat liikkeellä lähes kaksinkertaisella tarjouksella paikan arvioituun arvoon nähden.

Voihan vattuuuu, ei tullut minusta lisäkroisosta. Ostajakandidaatti, joka tarjosi mökistä huikean summan vetäytyi, koska lesken hallintaoikeuden poistamisessa venyi lesken hidastelun takia. No, jos tää jää tälleensä, niin leski jatkaa paikan turhien kulujen maksamista, eikä saa pyytämäänsä järkkyä summaa luopumisesta, ja mä katselen aikanaan mitä paikan kanssa tapahtuu kun hänestä aika jättää.
Että harmittaa, koska ostajat olivat liikkeellä lähes kaksinkertaisella tarjouksella paikan arvioituun arvoon nähden.
Viheltäen veikkausvoitto meni

Yritä se saada ihastumaan Bojaniin ja muuttamaan Sloveniaan. Voit ehkä aloittaa teeskentelemällä netissä häneen rakastunutta Bojania

Yhteistyössä