K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käärijä astui nyt löysään lehmänpaskaan. Fani sai sen mitä lähti hakemaan eli huomiota K.
Mietin vain hieman sitä, että onkohan nämäkään omassa kuplassaan tuonne reissanneet suomi-fanit niin kivoja kuin itse mainostavat olevansa? Miten se heitä haittaa, jos K sinne kommentoikin, ettei hyväksy kiusaamista? Vai ovatko he kans yhdenlaisia käytöspoliiseja, jotka levittävät pahaa puhetta muista kuitenkin? Mietin vain näitä se c a s e valokuvaaja ja ICIP-tanssija. Vai ketkä heitä silloin haukkuivat?
 

Yhteistyössä