K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hänellä on ollut kääryle squadin kanssa välirikko, ei kerro kaikkea. Ehkä isoin kilpailu ollut heidän välillään?
Sitä just ihmettelin että mistä se kilpailuhenkisyys sitten tulee jos ei hän itse yritä myös kilpailla? Tai mitä se haittaa jos muut kilpailevat näistä ja itsellään on keikoilla mukavaa ilman kuvaamista tai jonotusta tai eturiviin pääsemistä?
 

Yhteistyössä