V
vierailija
Vieras
Onhan se, yhtenä asiana siis. Tuskin ihan tyhjätaskuna sielläkään olisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onhan se, yhtenä asiana siis. Tuskin ihan tyhjätaskuna sielläkään olisi.
Niin, haluatko itse käydä töissä vielä tuon ikäisenä?Harmi? Mitä helvettiä.
Miten niin? Tosi kaunis ja seksikäs femme. Ottaisin.Mauton ja epäkunnioittava kommentti.
Miksi lausutaan bootten?Ja on ERI sana, jotta hölmömmätkin tajuaa.
Mitä se tarkoittaa?Kai tiedät mitä vitsi tarkoittaa.
Ikinä et sano tätä, jos vain Bojania haukutaan.Haukkukaa toisianne niin paljon kuin huvittaa - ja näköjään huvittaa - mutta jättäkää K ja B rauhaan. Please. Se haukkuminen, myös provosointimielessä, on niin tyylitöntä ja noloa.
En ole miettinyt asiaa sen syvällisemmin.Miksi lausutaan bootten?
Tää ketju on täynnä mauttomia ja epäkunnioittavia viestejä, osa niistä sun kirjoittamia.Mauton ja epäkunnioittava kommentti.
Kun K blondasi hiuksensa, niin osa shippareista sa raivokohtauksen.K näytti kyllä paremmalta ilman typerää pottaa, ei vain uskalla uudistua.
Hiukan liioittelua, mutta olihan se alkuun outo. Ja joissain kuvissa näytti Tauskilta.Kun K blondasi hiuksensa, niin osa shippareista sa raivokohtauksen.![]()
Joko oot käyny uniapnea kokeissa? Kannattais
Niin no se siitä uudistautumisesta. K kokeilee eri tyylejä, mut shippareille ei kelpaa mikään muu kuin pehmoinen viisu K, joka niin söpösti viettää aikaa Slovakin kanssaHiukan liioittelua, mutta olihan se alkuun outo. Ja joissain kuvissa näytti Tauskilta.
Toi minua matkia yrittävä on kuolettavan tylsä.Joko oot käyny uniapnea kokeissa? Kannattais
Kekä = Likaviemärin sankari pyhimys.Tää ketju on täynnä mauttomia ja epäkunnioittavia viestejä, osa niistä sun kirjoittamia.Turha sun on esittää likaviemärin pyhimystä.
![]()
Ihan kyllä tykkäsin siitä vaaleastakin sit loppujen lopuksi, valkoisista pappahousuista en koskaan, se väri ei muuteskaan sovi J:lle.Niin no se siitä uudistautumisesta. K kokeilee eri tyylejä, mut shippareille ei kelpaa mikään muu kuin pehmoinen viisu K, joka niin söpösti viettää aikaa Slovakin kanssa
Asiatonta sisältöä on kaikki sellainen käyttäjien tuottama tai julkaisema aineisto, joka rikkoo Käyttöehtoja, mahdollisia Erityisehtoja, lakia tai yleisiä turvallisuus- tai käytössääntöjä esimerkiksi toisten Käyttäjien häirintä, uhkailu, toisen yksityisyyttä loukkaavien tietojen levittäminen tai keskustelun roskaaminen turhilla tai toistuvilla viesteillä.Niin K näytti, hölmöltä pelleltä.
Ei ollut minun kommentti se edeltävä kylläkään eli mihinkähän tämäkin nyt liittyy?Kekä = Likaviemärin sankari pyhimys.![]()
Eli miksi sitten roskaat, Basshunterin pilkkaaja, minulla on oikeus mielipiteeseeni esityksen epätasapainoisuudesta.Asiatonta sisältöä on kaikki sellainen käyttäjien tuottama tai julkaisema aineisto, joka rikkoo Käyttöehtoja, mahdollisia Erityisehtoja, lakia tai yleisiä turvallisuus- tai käytössääntöjä esimerkiksi toisten Käyttäjien häirintä, uhkailu, toisen yksityisyyttä loukkaavien tietojen levittäminen tai keskustelun roskaaminen turhilla tai toistuvilla viesteillä.
Sitäkin ihmettelin, kun valkoista pukua kehuttiin. Mutta eipä ole nyt minun asiani kai tän enempää.Ihan kyllä tykkäsin siitä vaaleastakin sit loppujen lopuksi, valkoisista pappahousuista en koskaan, se väri ei muuteskaan sovi J:lle.
Mikä biisi se siis on?Parasta pitkään aikaan oli Kärtsä ja Joost Tukholmassa keskiviikkona, kun esittivät yhdessä Mass Destructionin ensimmäistä kertaa.
Minusta se oli ihana K:n päälläSitäkin ihmettelin, kun valkoista pukua kehuttiin. Mutta eipä ole nyt minun asiani kai tän enempää.
Yksi Boyband biiseistä.Mikä biisi se siis on?