V
vierailija
Vieras
Yksi Tommyn, Kärtsän ja Joostin yhteisistä biiseistä Boyband-EP:ltä.Mikä biisi se siis on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yksi Tommyn, Kärtsän ja Joostin yhteisistä biiseistä Boyband-EP:ltä.Mikä biisi se siis on?
60-vuotias ei ole vanhus. Voi luoja nyt sentään. Moni todellakin haluaa olla ihan normaalisti töissä ja jotkut haluaa tehdä töitä vielä vaikka olis eläkkeelläkin.Niin, haluatko itse käydä töissä vielä tuon ikäisenä?
Huomaa, että on trollit paikalla, jotka ei tiedä mistään mitään. Varmaan olis ihan helppo löytää tieto, jos olis todellista kiinnostusta.Mikä biisi se siis on?
Mitä sä ne jotkut juhlissa käytetyt puvunhousut tähän sotket, ei ne ole Kärtsän tyyliä varsinaisesti. Ei luoja.Ihan kyllä tykkäsin siitä vaaleastakin sit loppujen lopuksi, valkoisista pappahousuista en koskaan, se väri ei muuteskaan sovi J:lle.
Niin no se siitä uudistautumisesta. K kokeilee eri tyylejä, mut shippareille ei kelpaa mikään muu kuin pehmoinen viisu K, joka niin söpösti viettää aikaa Slovakin kanssa
Samoin muilla. Muuallakin huomattiin, että Basshunter ei ollut ihan vedossa.Eli miksi sitten roskaat, Basshunterin pilkkaaja, minulla on oikeus mielipiteeseeni esityksen epätasapainoisuudesta.
Blondi oli paras tyyli, toivottavasti palaa joskus.Minä tykkään potasta kyllä. Sopii K:n päänkin muodolle. Blondi oli liian kovis
Joo, ei todellakaan. Moni on töissä tuon ikäisenä. Ja haluaa olla, riippuu tietysti työn laadusta.60-vuotias ei ole vanhus. Voi luoja nyt sentään. Moni todellakin haluaa olla ihan normaalisti töissä ja jotkut haluaa tehdä töitä vielä vaikka olis eläkkeelläkin.
Täällä on enimmäkseen bojanisteja. Eivät he välitä Kärtsästä muuta kuin mitä hänestä näkyy Bojaniin liittyen.Huomaa, että on trollit paikalla, jotka ei tiedä mistään mitään. Varmaan olis ihan helppo löytää tieto, jos olis todellista kiinnostusta.
En ole seurannut häntä, mutta nyt vaikutti jotenkin väsyneeltä.Samoin muilla. Muuallakin huomattiin, että Basshunter ei ollut ihan vedossa.
www.instagram.com
Vain koska ylentävät K:ta.Samoin muilla. Muuallakin huomattiin, että Basshunter ei ollut ihan vedossa.
Ei kyllä todellisuudessa ees sovi.Minä tykkään potasta kyllä. Sopii K:n päänkin muodolle. Blondi oli liian kovis
Minä olen tämän viemärin pyhimys ja moraalinvartija.Tää ketju on täynnä mauttomia ja epäkunnioittavia viestejä, osa niistä sun kirjoittamia.Turha sun on esittää likaviemärin pyhimystä.
![]()
Höpö höpö nyt. Basshunterin ääni ei kantanut yhtään. Kokonaisuus kuitenkin ijan kivaVain koska ylentävät K:ta.
Missä on sanottu, että ois vanhus, toope? Suurin osa aivot omaavista ihmisistä ei enää halua olla tuossa iässä töissä, jos saisi valita. Moni ei halua olla nuorempanakaan. Vain tyhmimmät, joiden on pakko.60-vuotias ei ole vanhus. Voi luoja nyt sentään. Moni todellakin haluaa olla ihan normaalisti töissä ja jotkut haluaa tehdä töitä vielä vaikka olis eläkkeelläkin.
Äläpä vähättele, ite tiedän ainakin kaikki biisit eli eiköhän joku ketjun satunnaiskävijä taas ole.Täällä on enimmäkseen bojanisteja. Eivät he välitä Kärtsästä muuta kuin mitä hänestä näkyy Bojaniin liittyen.
Ei sovikaan blondiEi kyllä todellisuudessa ees sovi.
Missä on sanottu, että ois vanhus, toope? Suurin osa aivot omaavista ihmisistä ei enää halua olla tuossa iässä töissä, jos saisi valita. Moni ei halua olla nuorempanakaan. Vain tyhmimmät, joiden on pakko.
Kaks hullua, jotka hokee pölöä pönttöä ja vammaistaTäällä on enimmäkseen bojanisteja. Eivät he välitä Kärtsästä muuta kuin mitä hänestä näkyy Bojaniin liittyen.
Paremmin ku potta.Ei sovikaan blondi
No, ihailun voi esittää fiksumminkin.Miten niin? Tosi kaunis ja seksikäs femme. Ottaisin.
Säälittävän moni.Joo, ei todellakaan. Moni on töissä tuon ikäisenä. Ja haluaa olla, riippuu tietysti työn laadusta.
Esim vammaiseksi tai pölöksi sanominen?No, ihailun voi esittää fiksumminkin.