K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vain koska ylentävät K:ta.
Ei vaan koska osaavat katsoa esitystä ihan objektiivisesti. K nyt sattuu olemaan karismaattinen esiintyjä ja näin sanovat nekin, jotka eivät fanita tai kuuntele häntä. Basshunter ei tosiaan ollut parhaimmillaan ja melkein alkoi itkeä yhdessä kohtaa, mutta onneksi sai koottua itsensä. Miksi kukaan toivoisi, että toinen collab-osapuoli epäonnistuisi tai esiintyisi huonosti?
 
Missä on sanottu, että ois vanhus, toope? Suurin osa aivot omaavista ihmisistä ei enää halua olla tuossa iässä töissä, jos saisi valita. Moni ei halua olla nuorempanakaan. Vain tyhmimmät, joiden on pakko.
Nyt kyllä puhut paskaa. Monet haluaa käydä töissä ihan omasta halustaan ja motiivina on muutakin kuin palkka. Taitaa ne tyhmimmät ihmiset olla niitä, jotka vain haluaa vetää lonkkaa.
 
Nyt kyllä puhut paskaa. Monet haluaa käydä töissä ihan omasta halustaan ja motiivina on muutakin kuin palkka. Taitaa ne tyhmimmät ihmiset olla niitä, jotka vain haluaa vetää lonkkaa.
Höpö höpö, parhaat pääsee pois töistä aikaisemmin.
Toki ajat ovat tästä muuttuneet, mutta aiemmin Suomessa pääsi työttömyyden jälkeen eläkkeelle jossain 6-kymppisenä (olosuhteiden pakosta). Miksi enää ei ole samaa etua???
"Yli 54-vuotiaiden työllisyysaste romahti Suomessa 1990-luvun alun lamassa. Esimerkiksi 55–64-vuotiaiden työllisyysaste laski vuoteen 1995 mennessä poikkeuksellisen alhaiselle tasolle (noin 20–30 prosentin tienoille), josta se alkoi hiljalleen nousta vasta 90-luvun puolivälin jälkeen."
 
Höpö höpö, parhaat pääsee pois töistä aikaisemmin.
Toki ajat ovat tästä muuttuneet, mutta aiemmin Suomessa pääsi työttömyyden jälkeen eläkkeelle jossain 6-kymppisenä (olosuhteiden pakosta). Miksi enää ei ole samaa etua???
"Yli 54-vuotiaiden työllisyysaste romahti Suomessa 1990-luvun alun lamassa. Esimerkiksi 55–64-vuotiaiden työllisyysaste laski vuoteen 1995 mennessä poikkeuksellisen alhaiselle tasolle (noin 20–30 prosentin tienoille), josta se alkoi hiljalleen nousta vasta 90-luvun puolivälin jälkeen."
Huomaa, että mammat ei ole tehneet työtä, joka olisi itsessään merkityksellistä ja motivoivaa ja nautintoa tuottavaa.
 
Mun molemmat vanhemmat pääsivät pois töistä tosi aikaisin. Äitini joutui jäämään sairaseläkkeelle aivokasvaimen takia 49-vuotiaana vuonna 1992 ja on edelleen elossa ja porskuttaa, pelaa golfia yms.
Isä taas lähti talvehtimaan Espanjaan 1990 ja kun palasi työttömäksi työnhakijaksi (jatkaen toki Espanjassa ramppaamista), ei töitä tietty löytynytkään. Pääsi sitten siihen johonkin eläkeputkeen, jossa työnhakuvelvoitteet tais loppua 55-vuotiaana. Tai jotain.
 

Yhteistyössä