V
vierailija
Vieras
Mutta sen oon todennut et tää nykyinen asumismuoto tulee pitkässä juoksussa aika kalliiksi, pitää edelleen katsella niitä halvahkoja omakotitalon mörskiä, vaikka se yksi menikin sivusuun eli toiselle sukulaiselle. Tässä omassa kunnassa niitä vain heikosti/harvoin hyvällä sijainnilla tarjolla, mökkikunta ei miellytä vakinaisen asumisen suhteen taas.